eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Lodowym Szlakiem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
W tym temacie będę umieszczał relacje z zimowych tras w 18WoS:ET2

W dzisiejszej fotorelacji udamy się do północno-zachodniej Kanady oraz przemierzymy mierzącą 104 mile trasę z miasta Inuvik do punktu wydobywczego w Aput.

Kurs rozpoczynamy z magazynu Barney "Centrum" w Inuvik a następnie po wyjeździe z miasta kierujemy się na północ do punktu wydobywczego w Aput. Trasę przemierzymy ciężarówką Peterbilt wioząc ładunek składający się z wiertnicy niezbędnej podczas prac przy wykonywaniu odwiertów.

Więc zaczynajmyWykrzyknik

Po odebraniu w biurze zlecenia mogłem udać się do mojego Peterbilta który czekał już gotowy do drogi.

Image
Image
Image

Ładunek zabezpieczony i możemy ruszać w drogę.

Image

Wjazd na lodową autostradę.

Image
Image

Powoli przestaje padać.

Image
Image

Na poboczu czekamy na konwój zmierzający na północ.

Image

Niestety znowu zaczą sypać śnieg.

Image

Ruszamy dalej.

Image

Wjeżdżamy na lód
.
Image
Image
Image
Image

Po zjechaniu z lodowego odcinka kierujemy się w dalszym ciągu na północ.

Image
Image
Image
Image

Kolejny lodowy odcinek.

Image

Wypadki zdarzają się tutaj bardzo często.

Image

Cel już nie daleko a i pogoda zaczyna sprzyjać.

Image
Image

Coraz bliżej do Aput.

Image
Image

Jesteśmy na miejscu.
Image
Image

Zapraszam do komentowania.

Ps. Realny odpowiednik trasy można podziwiać w serialu "ICE ROAD TRUCKERS".

CzesieK_BS

Relacja super. Fotki też niczego sobie! Na więcej takich czekamy Smile
Więcej na pewno będzie bo mam już nawet porobione materiały ale muszę je opracować a niestey na to nie mam w obecnej chwili za bardzo czasu.
Super fotorelacja 10/10Image.
Mi się także bardzo podoba. Gratulacje. Wink
Czas na kolejną zimową fotorelację Tongue

Image

Będzie to relacja z trasy z punktu odwiertów w Aput do innego punktu wydobywczego mieszczącego się w Mallik. Trasę pokonam ciężarówką z bulldogiem na masce (MACK) wioząc wymiennik ciepła. Długość odcinka to 53 mile.

Image

Po odebraniu zlecenia i sprawdzeniu prognoz pogodowych można ruszać w drogę.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Dostawa zakończona a ładunek dotarł bezpiecznie do celu.

Image

Zapraszam do oceny Wykrzyknik

Ps. Tak trochę bez opisu bo coś nie chcę mi się nad nim myśleć Tongue

bartul

Michał kolejna "szufladka" otwartaSmile...w tv programie więcej emocji było...ale tam film kręcili...a tu na fotki styknie...jest jakakolwiek gra, o tematyce ciężarówek, w którą nie grasz?Smile powodzenia w dalszych trasach...w cokolwiek byś nie zagrał!
Mi się relacja podoba, i fajny interek posiada ta ciężarówka. 9/10
Zima już tuż tuż więc trzeba rozpocząć powoli sezon w północnej Kanadzie.

Image

Będzie to relacja z trasy biegnącej z bazy wojskowej w Tuktoyaktuk zwanym też Tuktuyaaqtuuq na lotnisko w Inuvik. Co do ładunku to nie mogę wam zdradzić co to jest bo są to dane poufne więc przyjmijmy, że jest to zwyczajny "Tajny ładunek".

Image

Czas ruszać przez to lodowe pustkowie Wykrzyknik

Wyjazd godzina 14:00, warunki atmosferyczne względne.

Image
Image

Powoli opuszczam miasto.

Image
Image

Nie ma jak to wyprzedzać w takim punkcie.

Image

Na czele konwoju.

Image

Dalej już samotnie po lodowych szlakach.

Image
Image
Image

Widok ze zderzaka.

Image

Powoli zapada zmrok.

Image
Image

Inuvik prosto.

Image

Dość szybko zrobiło się całkiem ciemno.

Image

Inuvik.

Image
Image

Przy wyjeździe z miasta mała zamieć.

Image
Image

Ostatnia fotka na lotnisku więc teraz tylko odstawić naczepę i mam wolne.

Image

Zapraszam do oceny Wykrzyknik
Ładnie Michale Smile Nie ma to jak wyprzedzać w takim miejscu, a sam wyprzedzasz Big Grin
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Przekierowanie