eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: MaSzyna - Symulator Pojazdów Szynowych.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
tofik81 masz rację, że przepisy są ważne ale moim zdaniem najlepiej się uczyć ich w praktyce i jak ktoś będzie chciał grać w tą grę to w miarę grania nauczy się ich mimowolnie - chociaż skromne podstawy .
Co do trybu multiplayer to fajnie by było ale niestety wprowadzenie takich zmian wiązałoby się z dość gruntowną renowacją na przykład tras - obecne są za krótkie i za mało rozbudowane i myślę, że ciężko byłoby im podołać z np. 10 graczami na jednej trasie. Sam tryb multi możliwe, że ma szansę ruszyć ponieważ gra jest robiona od fanów dla fanów i dlatego głos graczy się tu liczy - jeżeli znajdą się ludzie z odpowiednimi umiejętnościami to mogą być podejmowane jakieś kroki w stronę MP.
Ja ogólnie w grę gram "dla odmiany" i mogę być nie na bieżąco więc co do ewentualnego powstania MP do MaSzyny to najlepiej uderzać na ich oficjalnym forum ponieważ tam najlepiej będą wiedzieć co i jak.

PS. A swoją drogą ciekawe dlaczego nie tworzy się tyle mapek realnych tras jak np. do MSTS-a do którego wyszło dość sporo map - czyli fani gatunku są ale chyba wolą zręcznościowy symulator od Microsoftu.
Dzień dobry. Tu archeolog janusz. Co do mp to jest na ten moment coś takiego jak Train driver 2 https://td2.info.pl/ Są też prowadzone - bądź były - prace, aby połączyć dwa symulatory tj; symulator sterowania ruchem oraz Maszyna. Dziś Maszyna EU07, jest już dużo bardziej udoskonalona. Kod na każdym kroku jest optymalizowany, tak więc i czas uruchamiania i same wymagania, są dużo mniejsze. Bardzo dobrym pomysłem, bedzie przystosowanie misji do tzw zapętlenia. Czyli np: wykonamy zadanie odbioru węgla, zdanie go, a po jakimś czasie, znów odbiór.
Stron: 1 2
Przekierowanie