13/08/2013, 08:21 AM
CzesieK_BS
13/08/2013, 08:32 AM
Myślę że miałbym jednynie problem z dojechaniem tyłem do tej tyczki żeby nie zrzucić, a reszta bez problemu 21 lat stażu robi swoje
Tylko najgorsze, że 5000 -10000 tysięcy KM takiej agresywnej jazdy i takie cofanie z kołowananiem to zaraz opony i średnice szlag trafi i potem na autostradzie zestaw pracuje bardziej niż kierownica i nieprzyjemnie się jeździ. Ale były takie przypadki, że się zakręcić do cofania to tylko w ten sposób można było. Tylko kolega na zawodach był na pusto, a ze pełnym to wtedy jak dwa leje ładunku (dwa rzędy palet, jedna na drugiej) to naczepą tak ciężko bo o wiele ciężej wykręcić a i wywrócić łatwiej co jest dosyć ryzykowne.
Tylko najgorsze, że 5000 -10000 tysięcy KM takiej agresywnej jazdy i takie cofanie z kołowananiem to zaraz opony i średnice szlag trafi i potem na autostradzie zestaw pracuje bardziej niż kierownica i nieprzyjemnie się jeździ. Ale były takie przypadki, że się zakręcić do cofania to tylko w ten sposób można było. Tylko kolega na zawodach był na pusto, a ze pełnym to wtedy jak dwa leje ładunku (dwa rzędy palet, jedna na drugiej) to naczepą tak ciężko bo o wiele ciężej wykręcić a i wywrócić łatwiej co jest dosyć ryzykowne.
13/08/2013, 06:38 PM
W Rosji jest wszystko możliwe,pewnie zmienia ciężarówki jak skarpetki,bo take zajechane te trucki ,a szkoda takich ładnych ciężarówek