eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Super lata praktyki.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.


CzesieK_BS

Myślę że miałbym jednynie problem z dojechaniem tyłem do tej tyczki żeby nie zrzucić, a reszta bez problemu Tongue 21 lat stażu robi swoje Big Grin

Tylko najgorsze, że 5000 -10000 tysięcy KM takiej agresywnej jazdy i takie cofanie z kołowananiem to zaraz opony i średnice szlag trafi i potem na autostradzie zestaw pracuje bardziej niż kierownica i nieprzyjemnie się jeździ. Ale były takie przypadki, że się zakręcić do cofania to tylko w ten sposób można było. Tylko kolega na zawodach był na pusto, a ze pełnym to wtedy jak dwa leje ładunku (dwa rzędy palet, jedna na drugiej) to naczepą tak ciężko bo o wiele ciężej wykręcić a i wywrócić łatwiej co jest dosyć ryzykowne.
W Rosji jest wszystko możliwe,pewnie zmienia ciężarówki jak skarpetki,bo take zajechane te trucki Biggrin2,a szkoda takich ładnych ciężarówek Szczerbol
Przekierowanie