eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: 7 Days to Die
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cytat: Days to Die to sandboksowy FPS osadzony w klimatach postapokaliptycznych. Jest to debiutancki projekt amerykańskiego studia The Fun Pimps Entertainment.

Akcja toczy się w niedalekiej przyszłości, po tym jak rozpoczęta w 2034 roku wojna atomowa doprowadziła do niemal kompletnej zagłady ludzkiej cywilizacji. Co gorsza, duża część ocalałej populacji została zarażona wirusem, który zabija w ciągu siedmiu dni, a następnie przeobraża nosicieli w zombie. Gracze wcielają się w jednego z garstki wciąż zdrowych ludzi próbujących przeżyć w amerykańskim hrabstwie Navezgane. Nazwa ta w języku Apaczów oznacza zabójcę potworów i tym się właśnie głównie zajmujemy.

7 Days to Die osadzone jest w świecie o otwartej strukturze, w dużej mierze składającego się z voxeli. Gra umożliwia destrukcję większości elementów otoczenia w oparciu o rozbudowany silnik fizyczny, który oblicza wytrzymałość poszczególnych obiektów. Zaletą produkcji jest duża różnorodność lokacji, zwiedzamy m.in. miasta, lasy, pustynie i góry. Co godne pochwały, gracze mogą wejść do każdego napotkanego budynku.

Świat gry zamieszkują nie tylko zombiaki - często przyjdzie nam się zmierzyć również z mutantami, zaś równie niebezpiecznym zagrożeniem są też głód i pragnienie, wymuszające na graczu gromadzenie prowiantu. Przeżycie ułatwia system rzemiosła, w ramach którego gracze zbierają surowce i konstruują z nich nowe przedmioty. Wszystko to zostało zrealizowane w intuicyjny sposób, dzięki czemu nie trzeba przeglądać sieciowych poradników w poszukiwaniu pomocy. Pojawiła się również opcja naprawiania oraz ulepszania istniejących budynków. Rozgrywkę wzbogacają elementy RPG pozwalające na rozwijanie umiejętności bohatera.

W 7 Days to Die nie zabrakło również wątku fabularnego. Gra wyposażona została w system dopasowujący kolejne elementy opowieści do naszych poczynań, który sprawia, że zawsze mamy co robić. Poza trybem dla pojedynczego gracza, dostępne są rozgrywki multiplayer - zarówno kooperacyjne, jak i te oparte na rywalizacji z innymi użytkownikami.

A teraz moje screeny Big Grin
Najpierw baza w której urzęduję
Image

Image

Image
Trochę zombie
Image

Image

Image

Image

Image
Hm....
Image
Wizyta na stacji
Image

Image
Ogólnie fabuła wydaje się być ciekawie zrobiona (Nie jest to kolejny CoD gdzie strzela się do wszystkiego jak leci Tongue) i to jest chyba największym atutem gry bo grafika jest trochę słaba (wyjęta z lat 1999 - 2002).
Grafika jest specjalna bo to połączenie minecrafta z DayZ więc wszystko jest złożone z voxeli Smile Fizyka bloków jednak jest nieco inna niż w minecraft i jest bardziej realistyczna,dajmy na to drzewo po ścięciu dolnego kawałka zapada się całe.
Trochę lagi są


Filmik rzeczywiście trochę laguje Tongue ale ogólnie gra wygląda dość zachęcajaco i ta grafika to tylko mały minus bo reszta efektów jest całkiem OK.
Jednym problemem jest dość wysoka cena,aktualnie to 35$ za niewiele chociaż znalazłoby się ją gdzieś wydaną.
No cena to trochę za duża bo na nasze to ok 100 zł a za to można się spodziewać trochę więcej Tongue

Ps. A dla zainteresowanych tematem link do oficjalnej strony producenta gry http://7daystodie.com/
A to i do polskiego supportu gry który się dopiero rozwija Big Grin
http://7-daystodie.pl/forum/index.php
Przekierowanie