10/08/2016, 11:12 AM
Stron: 1 2
01/01/2018, 05:53 PM
Ma ktoś może link do plugin do obsługi modeli .png?
27/09/2019, 06:48 PM
Wytłumaczy ktoś jak zrobić to w nowej wersji blendera? Próbuje coś sam, ale średnio to idzie
27/09/2019, 10:03 PM
(27/09/2019 06:48 PM)DawidK napisał(a): [ -> ]Wytłumaczy ktoś jak zrobić to w nowej wersji blendera? Próbuje coś sam, ale średnio to idzie
ale o którą wersje ci chodzi
28/09/2019, 10:58 AM
Narzędzia SCS Blender działają w wersji Blendera: 2.79 w najnowszym nie działa jak na razie
31/12/2019, 10:15 PM
jak to zrobić na najnowszym Blender ?
17/12/2020, 01:53 PM
Złota łopata dla mnie, ale jeżeli ktoś ma problem z instalacją pluginu to mam być może skuteczny sposób.
Jeżeli używacie blendera ze steam'a, to odinstalujcie go i zainstalujcie ze stronki blendera. Później wgrajcie plugin do folderu 'scripts' i powinno hulać. Tak było w moim przypadku.
Jeżeli używacie blendera ze steam'a, to odinstalujcie go i zainstalujcie ze stronki blendera. Później wgrajcie plugin do folderu 'scripts' i powinno hulać. Tak było w moim przypadku.
17/12/2020, 02:55 PM
Jest tu ktoś co przechodził z zmoda do blendera na exporty do gry? Ciężko ?
17/12/2020, 07:58 PM
(17/12/2020 02:55 PM)łukasz123 napisał(a): [ -> ]Jest tu ktoś co przechodził z zmoda do blendera na exporty do gry? Ciężko ?
Na tej wtyczce przejście nie jest trudne (można powiedzieć, że każdy kto miał do czynienia z zmodem na milion procent sobie poradzi bez problemu).
No ale ta wtyczka jest jedynie do modeli do wersji 1.2x czy nawet 1.3x (nie pamiętam dokładnie do której) bo najnowsze modele można importować jedynie tą wtyczką od SCS (która jest już troszkę bardziej skomplikowana od tej aby nie powiedzieć, że jest tam wszystko utrudnione na maksa jeśli chodzi o imoprt i eksport).
Co do eksportu można jeszcze działać na tej wtyczce przy podstawowych modelach (pojazdy, akcesoria do wnętrza i tuningu, niektóre modele do ME itp.) ale później trzeba (no niech będzie, że można) zrobić Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. aby model był na najnowszym .pmg i bez śladu w logu (oczywiście po tym ponowny import tego moda już tylko wtyczką made by SCS)
PS. Sam przechodziłem z zmoda 2 na blendera bo nie chcę wydawać kasy (co za Janusz ) na licencje okresowe do zmoda 3 (jakby była licencja bezterminowa chętnie bym kupił) ale ogólnie przejście to nie jest to nic nie do opanowania bo w końcu przechodząc wiedzę jakąś tam ogólną o pracy w 3d się ma i jedyne co to przestawić się na jakieś tam nowe funkcje trzeba.
Jak coś Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. masz dokładnie opisany ten import i eksport.
Stron: 1 2