16/03/2014, 03:58 PM
Teksturę można zapisać w dowolnym formacie, Blender to przeczyta. Jednak w grze już musi być DDS.
Wytłumaczę w punktach, co zrobić żeby tekstura była widoczna na modelu:
-importuj model
-zaznacz część, na której ma być skin (najlepiej kabinę)
-przejdź do zakładki "object data" i wybierz "UVMap.001":
-teraz przejdź do zakładki "Textures" (1), wybierz teksturę "empty" (2), kliknij na ikonę (3) aby otworzyć teksturę. Wybierz swojego skina:
-powinno już zadziałać, jednak sprawdź ustawienia położenia tekstury, musi być tak jak tutaj:
-po każdej edycji tekstury musisz ją "odświeżyć" w blenderze, żeby się zaktualizowała:
Powinno to wyglądać mniej-więcej tak:
Poradnik by Szeryff123
Nie było zakazów wynoszenia na inne fora
Pzdr.
Wytłumaczę w punktach, co zrobić żeby tekstura była widoczna na modelu:
-importuj model
-zaznacz część, na której ma być skin (najlepiej kabinę)
-przejdź do zakładki "object data" i wybierz "UVMap.001":
-teraz przejdź do zakładki "Textures" (1), wybierz teksturę "empty" (2), kliknij na ikonę (3) aby otworzyć teksturę. Wybierz swojego skina:
-powinno już zadziałać, jednak sprawdź ustawienia położenia tekstury, musi być tak jak tutaj:
-po każdej edycji tekstury musisz ją "odświeżyć" w blenderze, żeby się zaktualizowała:
Powinno to wyglądać mniej-więcej tak:
Poradnik by Szeryff123
Nie było zakazów wynoszenia na inne fora
Pzdr.