A jaką masz pewność czy czasem tam nie wiozę części do boeinga 767.
Najlepiej pokaż gdzie i kto napisał o tym że 1 oś napędowa jest tylko dla firanek a dwie dla gabarytów.
nigdzie....ale to oszczędność paliwa... i bynajmniej u mnie w firmie(real) się tak stosuje wszystkie na jednej osi...
Wiadomo dodatkowa ośka to ponad tona żelastwa więcej ale większość krajów daleko nie szukać takie niemcy mają DMC o te 1.5 tony większe w tedy gdy zestaw ma 6 osi. Też jest to w tedy ciągnik do większej ilości zastosowań ponieważ ośką wleczoną można zmniejszyć nacisk gdy ciągnie się coś ciężkiego nawet coś podchodzące pod gabaryty a w przeciwieństwie do 6x4 można dociążyć ciągnącą gdy w zimę się kopiemy albo cuś. Nie ma tu co się wyrywać , że nie może być 6 osi. To już zależy od upodobań prezesa/kierowcy. Każdy kraj ma swoje upodobania , taka anglia i holandia wielbią 6x2 z osią środkową skrętną , skandynawia wielbi właśnie 6x2 typu boogie o którym mowa oraz zestawy tradycyjne z przyczepą z dyszlem. A w naszym kochanym kraju każdego po trochu mamy. Każda konfiguracja ma swoje zalety i wady. Nie mówie , żeby się wcale nie wypowiadać ale , żeby robić to z głową.
Wnętrze urządzone bardzo ładnie
Widzę że masz porządek czekam na relacje