eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Kogel Maxx V 1.0
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2

volvo213

LimfaON - Wiem o tym, zapomniałem zapisać tego na zdjęciu i tyle. Ale w pliku read me w modzie jest napisane autorzy modelu i autor skina. Ktoś mi zwrócił taką uwagę i w następnych na zdjęciach już pisałem Wink

VresT - Na 100% coś źle zrobiłeś bo ja nie raz tą naczepę usuwałem z gry i żadnego problemu z tym nikt nie ma.
(21/05/2014 08:43 PM)VresT napisał(a): [ -> ]
(21/05/2014 08:34 PM)Michal_Z_gno napisał(a): [ -> ]VersT u cienie jest nie problem z naczepą a bardziej z kołami a dokładniej ich definicją.

Teraz pytanie czy mod wyłączasz podczas trasy z tą naczepą czy nie Pytajnik

Ja muszę tę naczepę mieć ciągle bo jak ją wyłączę lub usunę to mi wywala do windowsa Tongue
I niewiem co z tymi kołami zrobić.

Ale chyba nie do końca zrozumiałeś pytanie w którym chodzi o to czy wyłączając mod masz podczepioną tą naczepę pod ciągnik czy nie oraz czy mod wyłączasz w trakcie zlecenia czy też nie.
Generalnie jak się usuwa mod na naczepę to nie zaleca się tego robić podczas wykonywania kursu czyli należy dokończyć trasy z tą naczepą i wtedy wyłączyć mod.
Sam miałem tą naczepę i nie było problemu z jej usunięciem.

Co do tych kół to gra po usunięciu modu gra nie może odtworzyć definicji tych kół (pliku 445_50_r19_5.sii) - czyli tak z Polskiego na nasze to nadal coś używa tych kół i dlatego gra chcę wczytywać tego defa.
Stron: 1 2
Przekierowanie