eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Co robić po inporcie do Blendera??
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.

CzesieK_BS

Zaimportowałem sobie oryginalny model z gry z wersji 1.9.22 i wszystko okej tylko teraz jak np. chcę dodać półkę do modelu jako część tuningu czyli na tz. pinezkę. To jak mam dodać to do Blendera i potem do ciężarówki na pinezkę? I czy da się zrobić żeby było w środku i na zewnątrz? Proszę o jakieś porady. Smile

CzesieK_BS

Powie ktoś? Bo chciałbym w końcu zacząć robić w blenderze.

CzesieK_BS

Dodaje jeszcze pytanię jak zrobić Vertex Paint.
Czesiu ty umiesz robić w zmodzie do GTS tak ?

CzesieK_BS

No tak.
"No to tak, otwierasz model w blenderze, zaznaczasz go ppm, i wciskasz "V" aby przejść w tryb vertex paintu. Następnie wybierz opcję "Dirty vertex paint" dostępną tutaj:
Image

A potem po otwarciu lewego panelu (klawisz T) możesz się pobawić opcjami, które znajdują się na samym dole, aby uzyskać jak najlepszy efekt:
Image

Polecam zwiększenie "Blur Iterations" tak do 3-5, bo wtedy ten vertex paint będzie taki jakby gładszy, jednak dla każdego modelu trzeba indywidualnie dopasowywać te opcje, bo wszędzie wychodzi inaczej. Czasem na 0 jest lepiej jak na np. 2 Potem export do gry i tyle"

Napisał Salceson nie było zakazu Smile

CzesieK_BS

To widziałem już wczoraj na MC.
Przekierowanie