eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Modelarstwo Australijski Truck
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Dojeżdżamy321gl

Modelarstwo to zajęcie które wymaga cierpliwości, delikatności w palcach i pokory. O to wrzucam kilka zdjęć z zaczętych już prac. Powstaje ciężarówka przystosowana na australijskie bezdroża.
Image

Image

Image

Image

Rama malowana natryskowo na czarny mat z puszki do lakierowania na dyszę.
Dotychczasowe błedy;
- ułamałem sobie drążek od układu kierowniczego, sklejony, to bardzo delikatny element
- nieco skrzywiona trzecia belka przy tylnym moście

.:KOWALSKI:.

Nie ten dzial ale dobra Smile
Powodzenia nad pracą:E

Śliwka

Nie znam się na tym, ale chyba będzie ciekawie, powodzenia przy pracach Big Grin
Wygląda schludnie Smile

Życzę powodzenia w dalszych pracach Smile
Ciężarówka zapowiada się ciekawie Smile

SztywnyFred

Oo ładnie, lubię oglądać takie pierdółki jak ktoś robi Smile Ile dałeś za ten zestawik?

Dojeżdżamy321gl

Witam mobilnych i dziękuję za te komentarze. Niewłaściwy dział? Jak to?
Kolejnym etapem będzie malowanie silnika, następnie osadzony będzie on w ramie, będą zdjęcia.
Zestaw kosztuje w pudełku około 133 złote razem z kurierem.

No i witam po nieco dłuższej przerwie. Dodaje zdjęcia silnika pomalowanego i gotowego popatrzcie, było nieco problemów ale z nich wyszłem. Teraz tylko wsadzić dobrze w ramie i jedziem z montowaniem kół co bym miał lepiej kleić baki które przyjdą na ramie Cool

Image

Image

Image

Image

Zobaczcie nie wiem jak ta jednostka się nazywa ale kolorystyka jest moja własna nie ta z instrukcji, komentujcie moje prace i szerokości..

No i jedziemy z elementami chromowanymi, to było niezłe ustrojstwo w dodatku instrukcja nie jest za precyzyjna.
Image

Image

Image

Image

No to komentujcie cdn..

.:KOWALSKI:.