Witam. Zapisałem i dodałem wszystko część do trucka tak jak jak powinno być, teraz skonwertowałem .pmg i podmieniłem w scanii, a co z TOBJ ? Skonwertować je do DXT5 czy jak i też podmienić ? Matów nie ruszać ?
Tak skonvertuj je i wrzuć. Matów nie ruszaj.
To zależy czy dodawałeś jakieś nowe tekstury w zmodzie bo jak ich nie ruszałeś to nie musisz tych .tobj podmieniać.
teksturek nie zmieniałem, czyli dodaje plik w zmodzie i exportuje, konwertuje pmg i podmieniam go w modzie scanii. Wszystko ok ale w grze nie mam tego czego dodałem, jak ponownie w zmodzie to otwieram to również tego nie ma
.dds tej rzeczy dodawałeś czy odrazu miałeś w trucku przypadkiem?
dodawałem dds, sam plik .dds
To poszukaj po nazwie .dds pliku .tobj w folderze co wyexportowałeś, skonwertuj go i wrzuć, wrzuć również maty.
no dobra, ale ja dodaje sobie coś do tego modelu, exportuje i powinno być to co dodałem, a jak ponownie otwieram ten sam plik to nie ma tego z3d które dodałem do trucka. Przy usuwaniu jest ok ale przy dodawaniu cos nie tak
PS. Nic w kulce nie robiłem
To dodaj to od nowa i zobacz czy masz plik .tobj tej rzeczy.
w tym folderze do którego wyeksportowałem tak ?