Siemka! Edytowałem ostatnio koledze grilla w scanii przerobiłem go pod styl \8/ i po eksporcie do gry cały model jest czerwony.
Log:
http://pastebin.com/cEmQUQ8c
zobacz czy maty w nowym pmd róznią się od tych w scs
00:00:10.610 : <ERROR> [fs] Failed to open file "/vehicle/truck/scania_rcab_2009/color.dif.spec.add.mat" in the read_only mode
00:00:10.610 : <ERROR> [resource_task] Can not open '/vehicle/truck/scania_rcab_2009/color.dif.spec.add.mat'
00:00:10.610 : <ERROR> [fs] Failed to open file "/vehicle/truck/scania_rcab_2009/chrom.dif.spec.add.mat" in the read_only mode
00:00:10.610 : <ERROR> [resource_task] Can not open '/vehicle/truck/scania_rcab_2009/chrom.dif.spec.add.mat'
00:00:10.610 : <ERROR> [fs] Failed to open file "/vehicle/truck/scania_rcab_2009/chrom2.dif.spec.add.mat" in the read_only mode
00:00:10.611 : <ERROR> [resource_task] Can not open '/vehicle/truck/scania_rcab_2009/chrom2.dif.spec.add.mat'
00:00:10.611 : <ERROR> [fs] Failed to open file "/vehicle/truck/scania_rcab_2009/szymon.dif.spec.add.mat" in the read_only mode
00:00:10.611 : <ERROR> [resource_task] Can not open '/vehicle/truck/scania_rcab_2009/szymon.dif.spec.add.mat'
00:00:10.611 : <ERROR> [fs] Failed to open file "/vehicle/truck/scania_rcab_2009/oklejenie.dif.spec.add.mat" in the read_only mode
00:00:10.611 : <ERROR> [resource_task] Can not open '/vehicle/truck/scania_rcab_2009/oklejenie.dif.spec.add.mat'
Brakuje ci tych MAT-ów ....
Maty do ogarnięcia masz...
w zmodzie w ME zmień na (dif) i od szyb (glass) i po exporcie zrób nowe maty
(07/08/2014 05:48 PM)Wilkuu napisał(a): [ -> ]zobacz czy maty w nowym pmd róznią się od tych w scs
PMD nie ma nic do tego
A ty naucz się nie pisać postu pod postem.
Działa! Teraz tylko jest przeźroczysta i nie wiem jak to naprawić.
Treść matów których brakowało:
Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .
A w grze wygląda tak:
spróbuj:
material : "eut2.dif.fx" {
texture[0] : "TWOJA NAZWA.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
ambient : { 0.400000 , 0.400000 , 0.400000 }
diffuse : { 0.400000 , 0.400000 , 0.400000 }
specular : { 0.0 , 0.0 , 0.0 }
tint : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 }
env_factor : { 0.6 , 0.6 , 0.6 }
shininess : 100
}