eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Znaki drogowe ETS2
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.

bisson1976

Tematu nie znalazłem w, więc zakładam nowy jeśli temat taki już istnieje proszę o przeniesienie go w odpowiednie miejsce.

Overlay edytor

Siemka
Próbuję dodać nową teksturę do znaków

Stworzyłem dds
zapisałem plik tboj
/material/overlay/city_pl_lubin_w.dds
potem mat
material : "eut2.sign" {
texture[0] : "city_pl_lubin_w.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
diffuse : { 1 , 1 , 1 }
specular : { 0 , 0 , 0 }
shininess : 4
add_ambient : 0
}

definicje zapisałem tak:

def - world - overlay.sii
SiiNunit
{

overlay_def : .overlay {



city_names[]: "pl_lubin_w"


}

}

po próbie dodania tekstury nazwy w map edytorze, pojawiły się takie błędy:

00:02:01.993 : <ERROR> [tobj] The file '/material/overlay/city_pl_lubin_w.tobj' has incorrect version - found b10a0d01, expected 70b10a01.

00:02:02.070 : <ERROR> [tobj] NULL texture data
00:02:02.070 : <ERROR> [tobj] NULL texture data
00:02:02.070 : <ERROR> [dx9] Failed to create texture in hw_load().
00:02:02.071 : <ERROR> FIXME: Texture update failed (/material/overlay/city_pl_lubin_w.tobj)
00:02:02.071 : <ERROR> [tobj] NULL texture data
00:02:02.071 : <ERROR> [tobj] NULL texture data
00:02:02.071 : <ERROR> [dx9] Failed to create texture in hw_load().
Proszę o wytłumaczenie co robię źle....

bisson1976

Temat został przeze mnie rozwiązany dzięki pomocy kolegi PMA , problem z plikiem tobj , precyzyjniej mówiąc ilości znaków w ścieżce do dds.
Najważniejsze jest że osiągnąłem to co chciałem

Image

Piter

Brawo Marcin Smile
Przekierowanie