eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: [Blender] Błąd przy eksporcie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.

michal18594

Witam. Od dość niedługiego czasu jestem użytkownikiem Blendera, wcześniej modelowałem z Zmodzie. Ucząc się nowego programu napotkałem błąd, który nie pozwala mi wyeksportować modelu, jest to zwykły statyczny model pod map editor. Bład brzmi tak:

'There is no SCS root obj make sure that model was imported properly'

Dodam, że zrobiłem tak: zaimportowałem model z ETS2, stworzyłem nowy na bazie nowego modelu typu Cube, później sugerując się nieco zmodem podmieniłem nazwy tak że model zaimportowany został podmieniuony na liście przez mój, dodałem tekstury i probuję wyeksportować. Podejrzewam że to błąd spowodowany najpewniej jakiś błędów w 'drzewku', ale nie mogę w żadnym tutorialu znaleźć co robić w takich sytuacjach, gdy chcemy nowy model dodać do gry. Gdy tylko importuje do blendera i nie dodaje żadnych modyfikacji to export chodzi bez zarzutu, więc to nie jest wina ścieżek które wpsiuje przy eksporcie. Jeżeli ktoś znałby przyczynę co mogę robić nie tak, to proszę o odpowiedź i z góry serdecznie dziękuje.
Przekierowanie