michal18594
22/10/2014, 02:00 PM
Witam. Od dość niedługiego czasu jestem użytkownikiem Blendera, wcześniej modelowałem z Zmodzie. Ucząc się nowego programu napotkałem błąd, który nie pozwala mi wyeksportować modelu, jest to zwykły statyczny model pod map editor. Bład brzmi tak:
'There is no SCS root obj make sure that model was imported properly'
Dodam, że zrobiłem tak: zaimportowałem model z ETS2, stworzyłem nowy na bazie nowego modelu typu Cube, później sugerując się nieco zmodem podmieniłem nazwy tak że model zaimportowany został podmieniuony na liście przez mój, dodałem tekstury i probuję wyeksportować. Podejrzewam że to błąd spowodowany najpewniej jakiś błędów w 'drzewku', ale nie mogę w żadnym tutorialu znaleźć co robić w takich sytuacjach, gdy chcemy nowy model dodać do gry. Gdy tylko importuje do blendera i nie dodaje żadnych modyfikacji to export chodzi bez zarzutu, więc to nie jest wina ścieżek które wpsiuje przy eksporcie. Jeżeli ktoś znałby przyczynę co mogę robić nie tak, to proszę o odpowiedź i z góry serdecznie dziękuje.
'There is no SCS root obj make sure that model was imported properly'
Dodam, że zrobiłem tak: zaimportowałem model z ETS2, stworzyłem nowy na bazie nowego modelu typu Cube, później sugerując się nieco zmodem podmieniłem nazwy tak że model zaimportowany został podmieniuony na liście przez mój, dodałem tekstury i probuję wyeksportować. Podejrzewam że to błąd spowodowany najpewniej jakiś błędów w 'drzewku', ale nie mogę w żadnym tutorialu znaleźć co robić w takich sytuacjach, gdy chcemy nowy model dodać do gry. Gdy tylko importuje do blendera i nie dodaje żadnych modyfikacji to export chodzi bez zarzutu, więc to nie jest wina ścieżek które wpsiuje przy eksporcie. Jeżeli ktoś znałby przyczynę co mogę robić nie tak, to proszę o odpowiedź i z góry serdecznie dziękuje.