02/11/2014, 07:24 PM
Stron: 1 2
02/11/2014, 07:40 PM
Opisz jak możesz trochę dokładniej ten problem bo nie bardzo wiadomo z której strony to ugryźć.
Co do samej sprawy to textury są w formacie .dds i należy je wyciągnąć z pliku .scs który rozpakowuje się winrarem lub 7zip-em.
Ogólnie do zmoda importuję się plik .pmg który też jest w tym .scs więc musisz rozpakować plik .scs i dopiero importować z niego model do zmoda.
Co do samej sprawy to textury są w formacie .dds i należy je wyciągnąć z pliku .scs który rozpakowuje się winrarem lub 7zip-em.
Ogólnie do zmoda importuję się plik .pmg który też jest w tym .scs więc musisz rozpakować plik .scs i dopiero importować z niego model do zmoda.
kaczoreek83
03/11/2014, 03:03 PM
O, o coś takiego mi chodzi, jak to rozpakować?
03/11/2014, 03:15 PM
Ogólnie pliki .scs to nic innego jak zwykłe archiwum w formacie zip.
Więc możesz to rozpakować programem WinRar lub darmowym 7zip
Ogólnie postępuje się z tym jak z każdym plikiem spakowanym w archiwum.
Jak będziesz później pakować to z powrotem do .scs to pakować to w format .zip i wybierasz metodę kompresji "bez kompresji".
Co do tego pakowania to możesz jeszcze zmienić na koniec końcówkę .zip na .scs choć to też nie jest jakiś wymóg bo gry od SCS Software akceptują oba formaty (.zip i .scs).
Więc możesz to rozpakować programem WinRar lub darmowym 7zip
Ogólnie postępuje się z tym jak z każdym plikiem spakowanym w archiwum.
Jak będziesz później pakować to z powrotem do .scs to pakować to w format .zip i wybierasz metodę kompresji "bez kompresji".
Co do tego pakowania to możesz jeszcze zmienić na koniec końcówkę .zip na .scs choć to też nie jest jakiś wymóg bo gry od SCS Software akceptują oba formaty (.zip i .scs).
kaczoreek83
03/11/2014, 03:18 PM
sorki za pp, a więc tak, udało mi się zimportować model, jednak nie działają tekstury, tak to wygląda w folderze, sorki, ale nowy jestem jesli chodzi o haulina.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. by Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść., on Flickr
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. by Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść., on Flickr
03/11/2014, 03:28 PM
Więc tekstury masz i są to pliki z końcówkami .dds
Odpalić je możesz programie Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. (jest to darmowy program obsługujący tekstury w wielu grach).
A co do importu to jak model zaimportował się do zmodelera a nie ma textur to najprawdopodobniej podałeś złą ścieżkę do base.scs przy imporcie.
Ogólnie przy imporcie modelu do zmodelera musisz wybrać ścieżkę gdzie masz wypakowany ten plik .scs
np. Jak wypakowałeś plik .scs na pulpit to podajesz tam pulpit.
Odpalić je możesz programie Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. (jest to darmowy program obsługujący tekstury w wielu grach).
A co do importu to jak model zaimportował się do zmodelera a nie ma textur to najprawdopodobniej podałeś złą ścieżkę do base.scs przy imporcie.
Ogólnie przy imporcie modelu do zmodelera musisz wybrać ścieżkę gdzie masz wypakowany ten plik .scs
np. Jak wypakowałeś plik .scs na pulpit to podajesz tam pulpit.
03/11/2014, 03:37 PM
Michał, tylko że na ETS2 jest inaczej, napisz na GG: 24136369 to ci postaram się pomóc.
[TPI]xAdikk95
03/11/2014, 03:42 PM
Perkins nie ma różnicy czy ETS2 czy HAULIN to jest tak samo
03/11/2014, 03:42 PM
Perkins Ale mu chodzi o import modelu (z haulina do zmoda) a ten jest taki sam jak we wszystkich grach od SCS-u
03/11/2014, 03:44 PM
Niech podbije na GG ja mu już to wszystko wytłumaczę i zaimportowanie dds itp i modelu.
Stron: 1 2