eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Pojazdy w naszej rodzinie :D
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2

Kubba224

Chyba nie ma takiego tematu, a jeżeli jest to proszę od razu ten temat usunąć.

Tutaj prezentujemy swoje samochody (albo te które są rodziców)

Zaczynamy:

Rodzice:
Image
Mercedes Benz ML 270
Opis: 1 właściciel, skóra, orurowanie (chyba tak to się zwie), diesel, oszczędny i nwm co jeszcze.

Kupiliśmy go w salonie. Dieselek bardzo oszczędny, mało nam pali. Nic się w nim nie popsuło (do tej pory jedynie co to 2 razy akumulator, pływak i standardowe świece i oleje ale to nie usterka). Tankujemy zawsze do pełna na BP dlatego też nie kopci Smile

ZAPRASZAM DO OCENY, PYTAŃ. FOTKA Z FONU STAREGO Big Grin

Mój:
Image

FSM FIAT 126P
Opis: Skóra el szyby klimatyzacja ogrzewanie szyberdach radio podgrzewane fotele

Żart...

Opis: Mały fiacik, fotele jakieś z materiału radio od Corsy, ogólnie nabyłem go od małolata pod Międzyrzecem za śmieszne pieniądze (tysiąc zł) obecnie go remontuje lecz z powodu złamanego palca mało przy nim robię.



TRAKTORY, SKUTERY, ROWERY TEŻ MOGĄ BYĆWykrzyknik
OCENIAĆ I DODAWAĆ SWOJE

Kubba224

Traktory itp też mogą być

SztywnyFred

Dane:
- Silnik: 1.6 duratec
- Moc: 125 km
- Kolor: Panther Black Metalik
- wersja i pakiet Trend Sport (utwardzone i obniżone zawieszenie, bardziej kubełkowe fotele)
Wyposażenie:
- Pół skóra
- Klimatyzacja
- Podgrzewane fotele
- Radioodtwarzacz CD/MP3- wyświetlacz 3,5", zintegrowany panel sterowania, 6 głośników, gniazdo USB, zdalne sterowanie na kierownicy
- System ABS z elektronicznym podziałem siły hamowania (EBD)
- Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESP) z układem kontroki trakcji (TA) oraz układem wspomagania awaryjnego hamowania (EBA)
- Poduszki powietrzne czołowe kierowcy i pasażera z przodu
- Poduszki powietrzne boczne kierowcy i pasażera z przodu
- Boczne kurtyny powietrzne chroniące osoby w 1 i 2 rzędzie siedzeń
- Komputer pokładowy
- Elektrycznie sterowane szyby wszystkich drzwi, szyba kierowcy otwierana całkowicie jednym naciśnięciem przycisku ( z tym, że Sztywny pogrzebał i wszystkie szyby się otwierają i zamykają przy jednym naciśnięciu przycisku oraz z pilota tak samo xD)
- Konsola centralna Premium z podłokietnikiem, zamykanym schowkiem na płyty CD, dodatkowym gniazdem 12V i dźwignią hamulca ręcznego w kształcie "Z"
- Kierownica 4-ramienna wykończona skórą
- Tylny spoiler lakierowany w kolorze nadwozia (tylko wersja 5 dr)
- Obręcze kół ze stopów lekkich 16"
- System bezkorkowego wlewu paliwa Ford Easy Fuel
- I wiele wiele innych małych bajerków Big Grin

Image

Kubba224

To twoje mamy taty czy w marzeniach ? :Big Grin

SztywnyFred

Ogólnie to rodziców, ale ja też nim woże swoje dupsko. I dbam bardziej niż oni :E
Temat dobry i fajnie aby miał wzięcie.

Co do aut to ja aktualnie mam takie Big Grin
Image
Czyli na tą chwilę nie posiadam żadnego auta.


Ps. Kubba224 nie poznajesz, że to podwórko SztywnegoFreda Tongue

Kubba224

Hhaha, dobre Michał Big Grin Nie nei poznałem Big Grin

kolarz105

Moje "dziadki":
Na co dzień jeżdżę Oplem Senatorem B - flagowa limuzyna Opla produkowana w latach 1987-1993, miał konkurować z Mercedesem klasy S W126, BMW serii 7 E32 czy Audi V8(czyli poprzednikiem A8). Niestety w latach '80 Opel nie był już postrzegany jako producent samochodów luksusowych(a np w latach '50 stawiano go praktycznie na równi z Mercedesem) i Senator nie odniósł sukcesu. Przez 6 lat wyprodukowano zaledwie ok. 34tyś egzemplarzy. Mój pierwszą rejestrację miał w marcu 1991 roku, wyprodukowany został w jednej z pierwszych serii w '91r.(na wielu częściach nadal wybity mam jeszcze rok produkcji 1990, a zdarzają się nawet i 1989, a wiem, że są oryginalne). Silnik 3.0, rzędowy, 6 cylindrowy, 12 zaworowy. 177KM i 4-biegowy automat z opcją sportową i zimową. Lakier metaliczny, ciemno fioletowy, w środku beżowe welury i drewno, dwustrefowy climatronic i zegary "digital", sekwencyjna instalacja gazowa. Aktualny przebieg - 299 500km Big Grin
Jak na swoje czasy Senator był bardzo zaawansowany technicznie - cyfrowe zegary, ABS(od 91 roku dostępna kontrola trakcji), dwustrefowy climatronic, tempomat, trzystopniowa regulacja twardości zawieszenia, a nawet żyroskopowa nawigacja działająca na zasadzie kompasu pokazująca kierunek za pomocą strzałek wyświetlanych na ciekłokrystalicznych zegarach(trzech ostatnich niestety mój Senator nie posiada), do tego pełna elektryka, telefon i wszystko, czego każdy zachodnioniemiecki biznesmen w latach '80 mógł potrzebować do szczęścia Smile
Image
Image
Image

Moje oczko w głowie, czyli Opel Kadett GSi Champion z 1991r.:
Ogólnie powstało ok. 1,2mln Kadettów E. Najdroższy był sportowy Kadett GSi z silnikami o mocy od 115 do 156KM - pod względem osiągów w tej klasie szybsza od niego była tylko Honda CRX(zostawiał w tyle np Golfa II GTI, Peugeota 205 GTI, czy minimalnie Corrado G60). W sumie wyprodukowano ok 25 tyś Kadettów GSi(w tym 6400 Kadettów GSi 16V, czyli najmocniejszej odmiany z silnikiem 2.0 16V 150-156KM). Mój staruszek to wersja GSi Champion - wyprodukowana w dwóch krótkich seriach w 1990 i 1991r. jako topowa, pożegnalna wersja Kadetta, który odchodził po ponad 45 latach obecności na rynku. Wyróżniały go aluminiowe felgi o średnicy 15 cali, fotele Recaro z regulacją na odcinku lędźwiowym i rozsuwanymi podudziami obszytymi skórą Connolly(brytyjki zakład, który zwykle szyje tapicerki do Jaguarów i Aston Martinów), el. szyby, lusterka i szyberdach, ABS, cyfrowe zegary i lakier metalic w standardzie(w "zwykłym" GSi za dopłatą). Mój Kadett pochodzi z samego końca produkcji - ostatni Kadett E zjechał z taśmy produkcyjnej wraz z końcem sierpnia 1991r., mój został wyprodukowany w lipcu 1991. Auto jest praktycznie nowe - jest zrobiona kompletna blacharka, lakierowanie, silnik jest po kompletnym remoncie, zawieszenie i hamulce są w całości wymienione na nowe, wnętrze było kompletnie odnowione u tapicera. W sumie zajęło to ponad 4 lata, a dalej są jeszcze rzeczy, które wymagają poprawek.
Image
Image
Image

A tutaj moje poprzednie auto - Opel Omega A z '92 ze zderzakami i spoilerem z Omegi 3000(najmocniejszej, nie licząc Lotusa Omegi, wersji z silnikami 3.0 150-204KM). W mojej pod maską siedziało 2.0 115KM z automatem Big Grin
Image

amelinium

Rodzino ! Big Grin

Zaprezentuje wam tym razem ciągnik Big Grin,John Deere 6820 Smile pracuje on na 50 ha Smile , ciągnik kupiony w tym roku w lutym Smile,wdzięczna bestia która odwdzięcza się trwałością przez wiele lat Big Grin ,ciągnik ma klimatyzacje,ogrzewanie,głośniki bassowe,radio,pneumatyczny fotel,skrzynia z półbiegami Smile,pasy bezpieczeństwa,siedzenie pasażera.Bestia ma 7 L silnik POWER TECH PVX o mocy 140 Koni Smile .Potrafi pokazać pazur Big Grin bo drze się lepiej niż średniej klasy sportowe auto haha xD . Big Grin

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Kubba224

No no no, nei byle jaki szprzęt Big Grin Mój mesior siada ;D
Stron: 1 2
Przekierowanie