Michał mam pytanie. Czy na pewno spakowałeś wszystkie definicje do modelu? W ME wszystko jest dobrze ale w grze jest tylko łańcuch.
(12/12/2014 09:49 PM)CzesieK_BS napisał(a): [ -> ]Michał mam pytanie. Czy na pewno spakowałeś wszystkie definicje do modelu? W ME wszystko jest dobrze ale w grze jest tylko łańcuch.
Tak na bank wszystko jest bo nawet przed chwilą jeszcze raz to sprawdziłem na czystym folderze mod.
Tu jeszcze taka fotka jakby ktoś szukał gdzie to jest w ME:
Tam są 4 opcje z Barierka_DK w nazwie i to są te railingi.
U mnie jest wszystko w porządku jak w edytorze tak i grze.
super jeszcze raz dzięki.
Jedna uwaga.
"Zwykłemu" mapmakerowi to nie będzie przeszkadzać bo raczej ważne aby model się pokazywał bez względu na jakieś tam błędy/komunikaty w logu, ale akurat ja obserwuje wszelkie anomalie pokazane w logu dootyczące modelu jaki aktualnie stawiam.
Po postawieniu modelu mamy komunikaty w logu dotyczące plików .pmg.
Komunikat miałem w kolorze żółtym, więc to raczej sugestia a nie błąd dotyczący prawdopodobnie konwersji plików dla lepszej wydajności... czy coś takiego.
Teraz tego komunikatu nie zacytuje bo pliki już sobie skonwertowałem i po postawieniu modelu komunkaty w logu znikneły.
Wystarczy na bieżąco w edytorze śledzić log gry
(zmienic parametry w pliku config.cfg linie:
uset g_minicon "1"
uset g_console "1" )
Po odpowiednim dostosowaniu definicji i modelu na potrzeby mapy modele są gotowe do wykorzystania i potwierdzam działają bez zarzutu.
Dzięki za udostępnienie - świetna robota.
EDIT:
Użyłem na chwilę 'oryginałów' z moda aby zacytować komunikat w logu:
Cytat:00:00:40.335 : <WARNING> Model in old format detected '/model/_inne/barierka/barierka_dk.pmg', please upgrade format to improve load performance!
RadolSzczecin co do błędu w logu to chodziło o starą wersję .pmg bo modele robiłem w zmodzie (bo lepiej mi się w nim robi modele od podstaw) i nie chciało mi się już tego przez blender przerzucać.
Spoko - jak wspomniałem to tylko ważne dla niektórych.
W dodatku konwersja .pmg eliminuje efekt tego iz zawsze po zbliżeniu się w rejon gdzie takie barierki będziemy mieli postawione na mapie nie bedzie wyskakiwał non-stop taki komunikat w logu.
To jest info dla tych co obserwują .log i wszelkie anomalie jakie on wskazuje.
Normalnie dla 'amatorów' to nie przeszkadza i model działa bez zarzutu.
Dodatkowo przecież to jak widać wersja 1.0 modelu, więc zawsze można w przyszłości to wyeliminować.
(13/12/2014 02:13 AM)RadolSzczecin napisał(a): [ -> ]Jedna uwaga.
"Zwykłemu" mapmakerowi to nie będzie przeszkadzać bo raczej ważne aby model się pokazywał bez względu na jakieś tam błędy/komunikaty w logu, ale akurat ja obserwuje wszelkie anomalie pokazane w logu dootyczące modelu jaki aktualnie stawiam.
Po postawieniu modelu mamy komunikaty w logu dotyczące plików .pmg.
Komunikat miałem w kolorze żółtym, więc to raczej sugestia a nie błąd dotyczący prawdopodobnie konwersji plików dla lepszej wydajności... czy coś takiego.
Teraz tego komunikatu nie zacytuje bo pliki już sobie skonwertowałem i po postawieniu modelu komunkaty w logu znikneły.
Wystarczy na bieżąco w edytorze śledzić log gry
(zmienic parametry w pliku config.cfg linie:
uset g_minicon "1"
uset g_console "1" )
Po odpowiednim dostosowaniu definicji i modelu na potrzeby mapy modele są gotowe do wykorzystania i potwierdzam działają bez zarzutu.
Dzięki za udostępnienie - świetna robota.
EDIT:
Użyłem na chwilę 'oryginałów' z moda aby zacytować komunikat w logu:
Cytat:00:00:40.335 : <WARNING> Model in old format detected '/model/_inne/barierka/barierka_dk.pmg', please upgrade format to improve load performance!
A mógłbyś wyjaśnić w jaki sposób to poprawiłeś może komuś się to przyda przy podobnej sytuacji.
(13/12/2014 09:03 AM)Adam.J napisał(a): [ -> ] (13/12/2014 02:13 AM)RadolSzczecin napisał(a): [ -> ]Jedna uwaga.
"Zwykłemu" mapmakerowi to nie będzie przeszkadzać bo raczej ważne aby model się pokazywał bez względu na jakieś tam błędy/komunikaty w logu, ale akurat ja obserwuje wszelkie anomalie pokazane w logu dootyczące modelu jaki aktualnie stawiam.
Po postawieniu modelu mamy komunikaty w logu dotyczące plików .pmg.
Komunikat miałem w kolorze żółtym, więc to raczej sugestia a nie błąd dotyczący prawdopodobnie konwersji plików dla lepszej wydajności... czy coś takiego.
Teraz tego komunikatu nie zacytuje bo pliki już sobie skonwertowałem i po postawieniu modelu komunkaty w logu znikneły.
Wystarczy na bieżąco w edytorze śledzić log gry
(zmienic parametry w pliku config.cfg linie:
uset g_minicon "1"
uset g_console "1" )
Po odpowiednim dostosowaniu definicji i modelu na potrzeby mapy modele są gotowe do wykorzystania i potwierdzam działają bez zarzutu.
Dzięki za udostępnienie - świetna robota.
EDIT:
Użyłem na chwilę 'oryginałów' z moda aby zacytować komunikat w logu:
Cytat:00:00:40.335 : <WARNING> Model in old format detected '/model/_inne/barierka/barierka_dk.pmg', please upgrade format to improve load performance!
A mógłbyś wyjaśnić w jaki sposób to poprawiłeś może komuś się to przyda przy podobnej sytuacji.
Wystarczy zaimportować modele do blendera i wyexportować na .pmg w wersji 1.4.x
Ogólnie są to jakieś 2 - 3 minuty roboty na jeden model.