eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Arus wita was :)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Elo wszystkim

Mam na imię Arek, mam skończone 18 lat, pochodzę z okolic Zamościa, interesuję się ciężarówkami od dłuższego czasu, motoryzację, tworzenie stron internetowych oraz bieganiem, i wiele innych, Lubię grać w ETS 2, TrackMania United Forever, oraz wiele innych gier, zainteresowanie ciężarówkami zaciągnąłem się od wujka który jeździł w firmie transportowej, czas pokaże kiedy zrobię C+E, może nie, nie wiem jaka będzie przyszłość Smile

Więc mam nadzieje że tutaj się miło zaklimatyzuje się Smile

David_weteran

Cześć! Sam jestem tu nowy, jestem już kierowcą i szczerze ? Jak masz możliwość idź w innym kierunku Smile

Rabtuś

Witaj w naszej "rodzince" Big Grin
Witaj na forum, ja jestem kierowcą i tak jak kolega troszke wyżej mówi jak masz jakieś inne możliwości to idź w jakimś kierunku, tylko nie kierowca Smile
Wiem że to pewnie twoja miłość itp, ale ta praca nie jest spokojna, wciąż jesteś w biegu, musisz wciąż myśleć, chwila nieuwagi i może być po tobie. Opuszczasz rodzinę nawet na parę tygodni.
Witaj na forum TruckerArus. Powodzenia dla Ciebie i przyjemnego pobytu na forum :-)

Kierman007

Witoj na forom :E Wykrzyknik
Witaj w gronie użytkowników eTrucks.pl i życzę Ci miłego pobytu i mile spędzonego czasu na forum Big Grin
Witamy serdecznie na naszym forum Wykrzyknik

Ps. David_weteran a dlaczego od razu odradzasz taki zawód Pytajnik
Ogólnie moje zdanie w tej kwestii jest takie, że przed wybraniem takiej drogi należy to dobrze i dwa razy przemyśleć oraz poznać ten fach z trochę szerszej perspektywy niż filmiki na youtube itp. (one często pokazują ten zawód w trochę zbyt różowych barwach). Więc jak ktoś wie, że ta praca nie zawsze jest kolorowa i się na to godzi to może śmiało iść w tym kierunku.

David_weteran