04/01/2015, 07:39 PM
Stoneridge
04/01/2015, 07:39 PM
Kolopo, ale tutaj brakuje DDS.
04/01/2015, 07:43 PM
04/01/2015, 07:44 PM
Ale nie taki jaki powinien być, nie wiem czy takie coś się robi z w zmodzie czy w programie graficznym
04/01/2015, 07:47 PM
(04/01/2015 07:44 PM)TruckerArus napisał(a): [ -> ]Ale nie taki jaki powinien być, nie wiem czy takie coś się robi z w zmodzie czy w programie graficznym
Wszystko jest robione z ZModeler2
04/01/2015, 07:50 PM
SztywnyFred
05/01/2015, 03:15 AM
Oto mat, który potrzebujesz. Nic nie zmieniaj tylko po prostu wklej tak jak jest, to będzie działać
material : "eut2.dif.lum.spec" {
texture[0] : "/vehicle/truck/share/dashboard.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
diffuse : { 1 , 1 , 1 }
specular : { 0 , 0 , 0 }
shininess : 4
add_ambient : 0
}
material : "eut2.dif.lum.spec" {
texture[0] : "/vehicle/truck/share/dashboard.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
diffuse : { 1 , 1 , 1 }
specular : { 0 , 0 , 0 }
shininess : 4
add_ambient : 0
}
05/01/2015, 07:37 AM
(05/01/2015 03:15 AM)SztywnyFred napisał(a): [ -> ]Oto mat, który potrzebujesz. Nic nie zmieniaj tylko po prostu wklej tak jak jest, to będzie działać
material : "eut2.dif.lum.spec" {
texture[0] : "/vehicle/truck/share/dashboard.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
diffuse : { 1 , 1 , 1 }
specular : { 0 , 0 , 0 }
shininess : 4
add_ambient : 0
}
Dzięki za pomoc wszystko działa jak należy