eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Warto ulepszać ciężarówki pracowników?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
WitamSmile
Jak w temacie, czy ma sens ulepszanie ciężarówek pracowników?? Trochę siana juz na to wydałem i teraz się zastanawiam czy w ogóle słusznie Wink
Pozdrawiam.Piwko2
Z jednej strony to nie ma sensu bo i tak nikt tego nie widzi, no ale z drugiej strony to tak bo np możesz wziąć ciężarówkę pracownika i nią jeździć, od razu inaczej się jeździ Big Grin Pozdrawiam :E
@Dexter - z doświadczenia Ci powiem, że nie ma to znaczenia - czy ma 300Km czy 800 zrobi kurs tak samo Smile ...
A co do wyglądu... jak kto che - ja kiedyś robiłem wszystkim pracownikom takie same ciężarówki zarówno pod względem mocy jak i wyglądu.

A teraz gram sam dla siebie (dla przyjemności) a nie dla kasy Smile
Jak zaczynasz przygodę z ETS 2, to nie warto ładować kasę w auta pracowników. I tak i tak dojadą z towarem. W tym przypadku lepiej zostawić sobie kaskę na własne wydatki, czyli garaże, inne trucki dla siebie, ich tuning itp.

Co innego, gdy już masz kasy jak lodu - wtedy sobie nie żałuj, przynajmniej jest ją na co wydawać Wink
OK, skorzystam z Waszego doświadczenia i zacznę je ulepszać dopiero gdy z kasą nie będę miał co robić Wink
Szkoda bardzo, że nie ma tak jak w Across America, gdzie zawsze ciężarówki moich pracowników robiłem na żółto i potem łatwo je wyhaczałem na drodzeSmile Taka drobnostka, a jednak dawała radośćSmile
Trza sobie szczerze powiedzieć - gry z serii 18 Wheels of Steel były bardziej rozwinięte pod wieloma względami. Seria ETS to był niejaki restart, przy którym zrezygnowano z kilku ciekawych opcji gry. Być może celowo, by powracać do nich w kolejnych patchach, lub grach SCS Software.
Oby tak było bumbumek jak mówisz Big GrinPiwko2
Jak będzie Ci się nudziło i będziesz miał nadmiar kasy to... kupuj sobie nowe auta ta jak ja Smile
Moja własna stajnia liczy 6 trucków Smile

- Scania Streamline BDF
- Scania T
- Volvo VNL
- Kenworth K-100
- Kenworth T800
- Peterbilt 389
- Freightliner Coronado
Rene-chwalipięta Tongue

Ja wcześniej inwestowałem w kierowców, i w ciężarówy dla nich, lecz po tym jak pieniądze zaczęły od nich dynamicznie dla mnie spływać jak woda w kiblu, pozwalniałem wszystkich w pierony, i sam zacząłem na siebie zarabiać.

A zwolnieni driversi zapewne szybko sobie znaleźli pracę, patrząc na obecną kondycję transportu, i deficyt zawodowych kierowców samochodów ciężarowych w naszym kraju Tongue
Przekierowanie