eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Prefab, parking i miejsce generowania AI
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Pilnie potrzebny specjalista Wink

Problem jest w prefabie stacji paliw, gdzie mamy miejsce parkingowe z generowaniem się samochodów AI.
Problem w tym że w jednym miejscu generowane są 2 modele nałożone na siebie jeden na drugim i w dodatku stojące odwrotnie.

Sprawdzając w blenderze zauważyłem dwie linie w drzewku VIS odpowiadające (chyba) za to, gdzie obie linie odpowiadają za to samo miejsce generowania.

Osobiscie najchetniej akurat w tym miejscu całkowicie bym chciał usunąć generowanie tych samochodów na widocznych po prawej 2 miejscach parkingowych.

http://s21.postimg.org/gdoytgzp2/stacja_model.jpg

Teraz pytania:
1) Czy poprzez skasowanie tego (odpowiednich wierszy w drzewku) w blenderze uzyskam ten efekt?

2) Próbowałem sam to zrobić i sprawdzić efekt za nim zapytałem, lecz mam drugi problem - export modelu.Wywala mi okno z błędami.

Dla pewności wszystko z czego składa się model oraz sam model umieściłem w jednym katalogu, przypisałem w pliku .pmd , także odpoiwednio przypisałem MAT'y i pliki .tobj oraz dds'y.
Wszystkko ma poprawne ścieżki.
Model miał ogólnie 3 warianty ale już dla pewności je pokasowałem i dałem tylko jeden wariant 'default'.

Model uparcie jednak exportuje mi sie z błędami i niepoprawnie - jeśli nawet go nie modyfikuje w blenderze.

Z reguły pytam i proszę o pomoc w momencie kiedy wyczerpały mi sie wszelkie pomysły i jestem w kropce bo to co na mój rozum powinno działać prawidłowo jednak nie działa tak jak powinno. Tongue

Gdyby się ktoś znalazł kto wie w czym moze być problem i mu się bardzo nudziło to proszę o kontakt.
Przekierowanie