eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: No Damage Mod
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jest to mod na brak uszkodzeń pojazdu i naczepy do ETS2

Image

Cytat:Here is No Damage mod for Trucks and Trailers

Mod working only on latest update and on next updates 1.17.x.x

Mod tested on 1.17.0.16s

Credits:
BLiNKT


Pobieranie Modyfikacji:


Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .

Info:
Autor: BLiNKT
Wersja gry: 1.17.x
Ten mod nie współpracuje z TSM v 6.0. Mapa jest okrojona bez Afryki. Czy ktoś zna działający mod z TSM ?Pozdrawiam Marek
@tdt marek

Taki mod jest dość prosty do samodzielnego zrobienia.

Sprawdź Smile

żżżż_TSM_Map_6_No Damage.scs

Mapa TSM 6.01
wersja gry 1.17.x i 1.18.x


Pobieranie Modyfikacji:


Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .
Mi sie mod na brak uszkodzeń bardzo przydał Smile
@Darecki19

Zapis o wielkości uszkodzeń ciągnika i naczepy znajduje się w pliku "game_data.sii" w folderze "def".

Decydują o tym następujące zapisy:

truck_damage_coef: 0.0007 // truck damage coef per hit, impact speed squared modified by weights
trailer_damage_coef: 0.0007
truck_to_trailer_dmg: 0.2 // how much damage is transferred from truck to trailer (and vice versa)

Wystarczy, że pogubione wartości zastąpimy zerami, np. zamiast 0.0007 robimy 0.0000

W wielu fanowskich mapach taki plik znajduje się najczęściej w ich pierwszym pliku, który często ma w nazwie def.

Wystarczy taki plik otworzyć WinRar lub 7-Zip, przejść do podfolderu def , odszukać w nim plik o nazwie game_data.sii i otworzyć notatnikiem.

Następnie zaznaczyć wszystko - Ctrl+A, skopiować - Ctrl+C.

Potem w innym miejscu ( np. na pulpicie) tworzymy nowy folder o nazwie def.
W tym folderze tworzymy plik tekstowy o nazwie game_data.txt.
Otwieramy go notatnikiem i wklejamy wcześniej skopiowane dane - Ctrl+V.
Teraz zmieniamy w tym pliku parametry o których pisałem wyżej.

Zapisujemy zmiany, zamykamy plik oraz zmieniamy nazwę jego rozszerzenia z .txt na .sii

Na końcu kompresujemy folder def jako archiwum zip, bez kompresji, albo z kompresją ale metodą deflate.

Utworzy się plik def.zip.

Aby wiedzieć co ten plik zawiera zmieniamy jego nazwę i rozszerzenie, dla przykładu na : żżżż_TSM_Map_6_No Damage.scs

Nazwa musi być taka, aby nasz mod wczytywał się po plikach map lub innych modach w których niekiedy jest game_data.sii.

Potem przenosimy go do folderu mod i pamiętamy aby zaznaczyć w edycji profilu.

Plik game_data.sii jest bardzo istotny dla ETS2 i ma bardzo dużo innych ważnych, ciekawych zapisów i zachęcam do zerknięcia na nie. Smile

Już nie wspomnę o innym pliku economy_data.sii Tongue
(24/05/2015 10:40 PM)MirM napisał(a): [ -> ]@tdt marek

Taki mod jest dość prosty do samodzielnego zrobienia.

Sprawdź Smile

żżżż_TSM_Map_6_No Damage.scs

Mapa TSM 6.01
wersja gry 1.17.x i 1.18.x


Pobieranie Modyfikacji:


Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .

Wielkie dzięki. Przetestowałem wszystko OK. Pozdrawiam. Marek
Przekierowanie