@
Darecki19
Zapis o wielkości uszkodzeń ciągnika i naczepy znajduje się w pliku "game_data.sii" w folderze "def".
Decydują o tym następujące zapisy:
truck_damage_coef:
0.0007 // truck damage coef per hit, impact speed squared modified by weights
trailer_damage_coef:
0.0007
truck_to_trailer_dmg:
0.2 // how much damage is transferred from truck to trailer (and vice versa)
Wystarczy, że pogubione wartości zastąpimy zerami, np. zamiast
0.0007 robimy
0.0000
W wielu fanowskich mapach taki plik znajduje się najczęściej w ich pierwszym pliku, który często ma w nazwie def.
Wystarczy taki plik otworzyć WinRar lub 7-Zip, przejść do podfolderu
def , odszukać w nim plik o nazwie
game_data.sii i otworzyć notatnikiem.
Następnie zaznaczyć wszystko - Ctrl+A, skopiować - Ctrl+C.
Potem w innym miejscu ( np. na pulpicie) tworzymy nowy folder o nazwie
def.
W tym folderze tworzymy plik tekstowy o nazwie
game_data.txt.
Otwieramy go notatnikiem i wklejamy wcześniej skopiowane dane - Ctrl+V.
Teraz zmieniamy w tym pliku parametry o których pisałem wyżej.
Zapisujemy zmiany, zamykamy plik oraz zmieniamy nazwę jego rozszerzenia z .
txt na .
sii
Na końcu kompresujemy folder
def jako archiwum zip, bez kompresji, albo z kompresją ale metodą deflate.
Utworzy się plik def.zip.
Aby wiedzieć co ten plik zawiera zmieniamy jego nazwę i rozszerzenie, dla przykładu na : żżżż_TSM_Map_6_No Damage.scs
Nazwa musi być taka, aby nasz mod wczytywał się po plikach map lub innych modach w których niekiedy jest game_data.sii.
Potem przenosimy go do folderu mod i pamiętamy aby zaznaczyć w edycji profilu.
Plik game_data.sii jest bardzo istotny dla ETS2 i ma bardzo dużo innych ważnych, ciekawych zapisów i zachęcam do zerknięcia na nie.
Już nie wspomnę o innym pliku economy_data.sii