eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Szukam matu
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Szukam matu na tabliczkę podświetlaną dif_lum nie flary.
material : "eut2.unlit.vcol.tex" {
texture[0] : "xxx.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
diffuse : { 1.0 , 1.0 , 1.0 }
}
(10/05/2015 07:40 PM)Trucker Paweł napisał(a): [ -> ]material : "eut2.unlit.vcol.tex" {
texture[0] : "xxx.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
diffuse : { 1.0 , 1.0 , 1.0 }
}

A to będzie działać w GTS?
(11/05/2015 09:54 AM)kacpero1050 napisał(a): [ -> ]
(10/05/2015 07:40 PM)Trucker Paweł napisał(a): [ -> ]material : "eut2.unlit.vcol.tex" {
texture[0] : "xxx.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
diffuse : { 1.0 , 1.0 , 1.0 }
}

A to będzie działać w GTS?

Nie bo to jest mat do ETS2

Jeśli chodzi o GTS to nie powiem dokładnie bo dawno nie robiłem nic do tej gry ale powinno wystarczyć dodanie w pliku mat wartości eut.dif.lum na początku + teksura z kanałem alpha na którym to co ma się świecić będzie białe a reszta czarna.

Czyli może być np. coś takiego:
material : "eut.dif.lum" {
texture[0] : "xxx.tobj"
texture[1] : "/material/environment/vehicle_reflection.tobj"
ambient : { 0.300000 , 0.300000 , 0.300000 }
diffuse : { 0.800000 , 0.800000 , 0.800000 }
specular : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 }
tint : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 }
shininess: 100
}

Ps. Kiedyś też coś było o daniu elementu który ma świecić w jakieś drzewko w zmodzie ale to bardziej tyczyło globu w volvo. Ale tu niech lepiej się wypowiedzą osoby co nadal tworzą mody do GTS-a.
Przekierowanie