eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: AM i A1 czyli 50cm3 i 125cm3
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2

Zwiadek

Czekasz rok i dopóki nie skończysz 18 lat i nie będziesz mógł robić B to takie 125 Ci w zupełności wystarczy Smile Kolega ma i jak na wyobraźnie nastolatka jest to idealne rozwiązanie Tongue A i dźwięk już nawet ma nienajgorszy Big Grin
A tak z innej beczki... A jakie masz doświadczenie na jednośladach? Może się wam to wydać niemożliwe, ale 125ccm i te kilkanaście koni mechanicznych mogą przerosnąć zdecydowaną większość nowicjuszy. Masz podstawowe pojęcie o jeździe jednośladem?
Skeacik ma rację bo co nieco się interesuję w 125-tkach i KTM 125 EXC ma ponad 40 koni,na 3 biegi przednie koło idzie w góręTongue Także jak to mówią aby szybko jeździć trzeba umieć wolno jeździć.
No tak, tylko że A1 upoważnia do kierowania 125 ccm do 15 koni Wink
Wiem że do 15 km.Ale nie wiem jak takiego KTM-a rejestrują.Słyszałem że przy rejestracji właściciel montuje blokadę a potem ją ściąga ;-)
Co do AM. Każdy wie, że po dotarciu silnika blokady się zdejmuje i te 50ccm leci te 70 z wiatrem w plecy i dużego stoku :E. Co do mojego doświadczenia coś tam wiem ale nie za dużo myślę, że ogarnę ruszanie itp na kursie bo chyba o to w tym chodzi. Jak udało mi się opanować silnik na wodzie (Patent Motorowodny i Żeglarski) to z lądem nie będzie problemu Big Grin. Chciałem sprawdzić czy dobrze myślę z poczekaniem jeszcze rok na A1 niż marnowanie kasy na AM. Dobra jeszcze parę pytań jak bym miał wybierać między CBR a Apką powiedzmy, że 2008/2010r to co byście brali ? Nie chodzi mi o osiągi ale o samą przyjemność z jazdy. Na pewno odpadają Crossy bo nie ma gdzie tym jeździć w okolicy.
Apka ma silnik 2t a cbr 4t co oznacza że cebra jest bardziej ekonomiczna no i spokojniejsza a jak już brać 2t to tylko Hondę NSR
2T więcej ci będzie paliło
Stron: 1 2
Przekierowanie