18/09/2016, 06:18 PM
18/09/2016, 06:51 PM
1. Własne naczepy
2. Tachograf
3. Nawigacja głosowa, chociaż że to mało realne
4. Klimatyzacja
5. Warunki pogodowe inne niż deszcz, np.: mgła, śnieg
6. Pory roku, chociaż że to mało realne jak w przypadku nawigacji głosowej
7. Realniejsze zachowywanie się pojazdów AI
8. Pojazdy uprzywilejowane
9. Policja, mogąca wklejać mandaty jak to jest w ATS
10. Dłuższe odpalanie silnika, poprzez przetrzymanie klawisza E
11. Nowe ciężarówki
12. Ładowanie zestawu, poprzez postój kilka godzin na firmie, a potem taki sam rozładunek
13. Realne nazwy firm, a nie jakieś FCP itd.
14. Nowe tereny, m.in. Włoch, Hiszpania
15. Robienie przerw 45 minutowych, 1 godzinnych, 9 godzinnych i innych
16. Wchodzenie, wychodzenie, własnoręczne tankowanie, zabezpieczanie ładunku, zamykanie i otwieranie naczepy
17. Możliwość ustalania zlecenia. Skąd, dokąd, co i ile. Byłoby to bardzo przydatne w zarządzaniu VS
18. Zabrudzenia + spryskiwacze, model uszkodzeń
19. Tandemy
20. Symulacja głodu, czyli np.: kierowcy burczy w brzuchu i trzeba się zatrzymać, żeby coś przegryźć, a co za tym idzie, możliwość zapełnienia lodówki, żeby nie trzeba było szukać restauracji, MCDonaldów czy innych
To są wszystkie moje życzenia, chociaż wiem, że SCS ma własne "potrzeby" i takich zwykłych graczy jak my to nie będą słuchać.
2. Tachograf
3. Nawigacja głosowa, chociaż że to mało realne
4. Klimatyzacja
5. Warunki pogodowe inne niż deszcz, np.: mgła, śnieg
6. Pory roku, chociaż że to mało realne jak w przypadku nawigacji głosowej
7. Realniejsze zachowywanie się pojazdów AI
8. Pojazdy uprzywilejowane
9. Policja, mogąca wklejać mandaty jak to jest w ATS
10. Dłuższe odpalanie silnika, poprzez przetrzymanie klawisza E
11. Nowe ciężarówki
12. Ładowanie zestawu, poprzez postój kilka godzin na firmie, a potem taki sam rozładunek
13. Realne nazwy firm, a nie jakieś FCP itd.
14. Nowe tereny, m.in. Włoch, Hiszpania
15. Robienie przerw 45 minutowych, 1 godzinnych, 9 godzinnych i innych
16. Wchodzenie, wychodzenie, własnoręczne tankowanie, zabezpieczanie ładunku, zamykanie i otwieranie naczepy
17. Możliwość ustalania zlecenia. Skąd, dokąd, co i ile. Byłoby to bardzo przydatne w zarządzaniu VS
18. Zabrudzenia + spryskiwacze, model uszkodzeń
19. Tandemy
20. Symulacja głodu, czyli np.: kierowcy burczy w brzuchu i trzeba się zatrzymać, żeby coś przegryźć, a co za tym idzie, możliwość zapełnienia lodówki, żeby nie trzeba było szukać restauracji, MCDonaldów czy innych
To są wszystkie moje życzenia, chociaż wiem, że SCS ma własne "potrzeby" i takich zwykłych graczy jak my to nie będą słuchać.
21/09/2016, 02:35 PM
Jak dla mnie to ogólnie cały system szybkich zleceń powinien być zlikwidowany. Powinno być tak że na początku gry przechodzimy egzamin na kierowcę, jazda po placu i takie tam jak w realu. Potem zatrudniamy się w jakiejś firmie i dostajemy jakąś ciężarówkę wraz z naczepą od szefa A nie tak jak teraz jest że co zlecenie to inna ciężarówka i w ogóle. I tak wspinać się w firmie, że szef przesadza cię na inną ciężarówkę, taki awans. No i jak dla mnie, powinna być pensja zwykła, że minie miesiąc w grze i dostajemy wypłatę. No a potem zostaje założenie firmy, kupno swojego ciągnika wraz z naczepą, a potem dla pracowników
manieksl
15/11/2016, 08:34 PM
Postawiłbym więcej na motyw ekonomiczno-strategiczny.
Przez pierwszy tydzień grania byłem zafascynowany grą: symulacją i dodatkowo możliwością budowy własnej floty i.... został element symulacyjny....
Szkoda, że autorzy nie postawili trochę więcej na strategię. Dlaczego to piszę? Zrobiłem dziś coś takiego w grze: zacząłem przenosić się "szybka podróż" między moimi garażami...no i jak się spodziewałem (niestety) mając 15 samochodów, powodowało szybki wzrost mojego budżetu... przestało mi zależeć na braniu kredytów, planowaniu w co i w jakiej kolejności inwestować.... po 5 minutach klikania w szybką podróż dorobiłem się kolejnych 15 ciężarówek....
Kurcze szkoda... na początku poświęcałem wiele godzin jazdy aby zarobić kasę, kupować pojazdy... a tu taki zonk.
Przypomniała mi się gra handlowa z przed x lat na Amigę, nie pamiętam tytułu ale inwestowało się w transport (samochody, samoloty) i kupowało produkty w jednym kraju aby sprzedać je z zyskiem w innym.. po osiągnięciu pewnego poziomu wystarczyło np. (mając dużo gotówki) wykupić cały zapas towaru w jednym kraju (zaraz potem cena drastycznie szła w górę) aby go ponownie sprzedać w tym samym kraju (bez transportu).
Przez pierwszy tydzień grania byłem zafascynowany grą: symulacją i dodatkowo możliwością budowy własnej floty i.... został element symulacyjny....
Szkoda, że autorzy nie postawili trochę więcej na strategię. Dlaczego to piszę? Zrobiłem dziś coś takiego w grze: zacząłem przenosić się "szybka podróż" między moimi garażami...no i jak się spodziewałem (niestety) mając 15 samochodów, powodowało szybki wzrost mojego budżetu... przestało mi zależeć na braniu kredytów, planowaniu w co i w jakiej kolejności inwestować.... po 5 minutach klikania w szybką podróż dorobiłem się kolejnych 15 ciężarówek....
Kurcze szkoda... na początku poświęcałem wiele godzin jazdy aby zarobić kasę, kupować pojazdy... a tu taki zonk.
Przypomniała mi się gra handlowa z przed x lat na Amigę, nie pamiętam tytułu ale inwestowało się w transport (samochody, samoloty) i kupowało produkty w jednym kraju aby sprzedać je z zyskiem w innym.. po osiągnięciu pewnego poziomu wystarczyło np. (mając dużo gotówki) wykupić cały zapas towaru w jednym kraju (zaraz potem cena drastycznie szła w górę) aby go ponownie sprzedać w tym samym kraju (bez transportu).
16/11/2016, 09:30 PM
Z tą szybką podróżą to nie jest tak, że przenosisz się do innej bazy, ale czas symulacji tak jakby mija? Sprawdź sobie, bo na tym to chyba polega. I w tym czasie jak ty i twoje auto jest tak jakby wirtualnie przewożone do kolejnej bazy, twoi kierowcy jeżdżą i zarabiają dla ciebie. A że masz ich, jak piszesz wielu, to i szybciej na twoje konto wpadają kolejne eurosy
16/11/2016, 11:07 PM
Manieksl, jak nie odpowiada Ci "szybka podróż" to z niej nie korzystaj i nie będziesz wtedy tak szybko się bogacił
manieksl
17/11/2016, 04:25 PM
(16/11/2016 11:07 PM)err1911 napisał(a): [ -> ]Manieksl, jak nie odpowiada Ci "szybka podróż" to z niej nie korzystaj i nie będziesz wtedy tak szybko się bogacił
Kolego chyba Ci się wątki pomyliły
Tematem tego wątku jest "Co byście chcieli ujrzeć w kolejnych aktualizacjach ETS2 ?", więc napisałem co bym chciał zmienić i tyle chyba mogę co?
17/11/2016, 11:22 PM
Manieksl, jasne że możesz, ja napisałem tylko jak zaradzić temu ci Ci się nie podoba. Z przymrużeniem oka
PS Polecam mod na realną ekonomię, ja używam takiego i nie mam żadnego problemu z nim związanego.
PS Polecam mod na realną ekonomię, ja używam takiego i nie mam żadnego problemu z nim związanego.
18/11/2016, 08:37 AM
To podaj kolego nazwe albo link dotego moda
manieksl
18/11/2016, 04:24 PM
(17/11/2016 11:22 PM)err1911 napisał(a): [ -> ]Manieksl, jasne że możesz, ja napisałem tylko jak zaradzić temu ci Ci się nie podoba. Z przymrużeniem oka
PS Polecam mod na realną ekonomię, ja używam takiego i nie mam żadnego problemu z nim związanego.
ja też poproszę więcej szczegółow oraz informację, co dany mod wnosi dokładniej