Witam, chcę zrobić wersje "bieda" na mp4. Mój problem polega na tym, że gdy wrzucam do gry przygotowany plik to plastik świeci się jak psu jajca (mowa o modelu scs'u) i jaka jest metoda na to aby kabina nie była koloru metalicznego?
weź .mat od tego plastiku i w specular : { 0.0 , 0.0 , 0.0 } ustaw wszędzie 0 tak jak tutaj, im większa wartość tym bardziej błyszczący element im mniej tym bardziej matowy
Masz może pomysł czym otworzyć ten plik? Microsoft Access ma problem otworzyć ten plik z niewiadomych przyczyn
Masz problem otworzyć plik *.mat ?
Możesz otworzyć notatnikiem lub ja osobiście polecam programik Notepad++.
Udało mi się to w końcu odpalić tyle, że nie ma specular : { 0.0 , 0.0 , 0.0 } i wszystkie inne ustawienia są na 0, a lakier w grze dalej się świeci
wrzuć tu ten mat i upewnij się czy to na pewno od tego plastiku
Plik .sii
Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .
Plik .mat
Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .
@Orbital
Ok napisze to tak
chcesz coś zrobić o czym nie masz pojęcia ;P
By uzyskać matowy efekt lakieru na kabinie to musisz odnaleźć pliki *.mat powiązane z modelem.
W twoim przypadku chodzi tu o powiązanie plików *.mat z modelem MP4 a dokładnie z \base\vehicle\truck\mercedes_actros_2014\
truck.pmd
Dopiero jak znajdziesz odpowiednie maty możesz w nich zmienić wartość specular by uzyskać matowości.
Teraz 2 sprawa bo trochę ciebie nie rozumiem, wkleiłeś plik *.sii i chcesz uzyskać lakier zwykły zamiast metalicznego ?
Czy to będzie metaliczny lakier czy zwykły i tak w grze będzie się świecić (miec połysk) dlatego musisz odnaleźć odpowiednie pliki *.mat odpowiadające za dane części modelu i zmienić właśnie specular.