27/10/2015, 08:09 PM
Cytat:Ostatnimi czasy nie zdawaliśmy relacji z tego co dzieje się na temat naszej wizji World of Trucks. Jeszcze podczas udostępniania naszych ostatnich aktualizacji, w najgłębszych i najciemniejszych zakątkach naszego biura, mała grupa integrowała kod sieciowy, programowała serwery oraz ustanawiała podstawy ekonomicznych struktur World of Trucks. Projekt jest już całkiem funkcjonalny, aczkolwiek musimy przyznać, że jesteśmy wolniejsi w byciu gotowym do udostępnienia pierwszej fali funkcji niż zakładaliśmy rok temu.
Jesteśmy o krok od osiągnięcia celu, i zaczynamy przygotowywać pierwszy test konceptu razem ze społecznością World of Trucks. Plan zakłada oferowanie zleceń na Rynku Pracy World of Trucks do dostarczania bezpośrednio w Euro Truck Simulator 2, i przekazywaniu statusu wykonania z powrotem na stronę WoTr.
Cytat:Z tak zbudowanym systemem, otwieramy drogę do robienia większej ilości specjalnych wydarzeń (nadal pamiętacie zeszłoroczny prezent pod choinkę?). Dzięki systemowi wydarzeń lub zadań oferowanym przez World of Trucks, powinniśmy być w stanie nieco podkręcić rozgrywkę dla najbardziej hardkorowych kierowców, którzy grają każdego dnia. Jednakże to dopiero początek, a system „zleceń online” powinien być tylko przedsmakiem większej modernizacji World of Trucks, ostatecznie zapewniając prawdziwą obsługę wirtualnych firm (VTC – Virtual Trucking Companies).
Cytat:Jednakże na tą chwilę, powiedzmy o tym co nadejdzie w pierwszej kolejności, czyli o nowych zleceniach internetowych. Nazywamy je Kontraktami – będziecie je podpisywać bezpośrednio przez stronę World of Trucks. W obecnej formie wyglądają jak takie połączenie pomiędzy Szybkimi Zleceniami a Rynkiem Przesyłek. Pozwalają na wykonywanie zleceń przy użyciu domyślnych ciężarówek z gry, nie pozwalają jednak na używanie modyfikacji. Ukończenia kontraktów będą przyczyniać się do postępu w normalnej kampanii, dodając odpowiednią ilość punktów doświadczenia i pieniędzy do Waszego profilu.
Oryginalny wpis na blogu SCS Software można znaleźć pod tym linkiem:
http://blog.scssoft.com/2015/10/world-of...eport.html
Polskiego przetłumaczenia dokonał Adrian z blogu http://gry-scs.pl/