eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Moja jazda w Virtual Spedition
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Hmm, a więc nie wiem czemu ale jakoś mam chęć napisania po prostu o firmie i o moim dojściu do miejsca w którym jestem.

A więc od początku, firma InTraCo a dokładnie International Transport Company powstała w dniu 22 grudnia 2015 r. jako mini vs w EVT ( Europe Virtual Transport )
Przedmiotem jej głównej działalności jest szeroko pojęty transport materiałów, urządzeń i maszyn budowlanych.
VS startowała z trzema zestawami, w sumie tutaj skrócę już szybko rozwój ponieważ i tak będzie dużo do czytania.
A więc firma rozwijała się bardzo szybko, dochodziły to nowe zestawy, a to Volva FM albo Dafy XF 105 plus naczepy.
W połowie marca InTraCo zyskało maskotkę która doszła do firmowego logo i z czasem będzie przyozdabiać zestawy
I znowu kolejne nowe zestawy w firmie, a to Mercedes MP 3 a to Scania R I plus pierwsza inna naczepa niż jakieś burtówki
a była to naczepa do przewozu gotowych prefabrykatów budowlanych marki Langendorf Flatliner
Początek maja był to zakup a dokładnie zakup dwóch MAN-ów E6 a więc firma już zaczęła inwestować w nowszy tabor
I w sumie w dużym skrócie trafiamy do teraźniejszości gdzie firma pod koniec czerwca kupuje Range T

A teraz szybko z mojej perspektywy jak to wyglądało
Dołączyłem do firmy 13 lutego 2016 r. z całkowicie normalnego naboru kierowców, wysłałem CV,
Adam (założyciel InTraCo) odpisał i po krótkiej rozmowie trafiłem do firmy
Na okres próbny dostałem zestaw Volvo FM11 450 4x2 2010r. z naczepą Inter Cars-Feber NW38ZS z roku nie wiem którego
Po szybkim przejściu okresu próbnego, 5 dni i zrobienie 4 rozpisek po 10 tras po Polsce i przejechaniu jeszcze kilku kolejnych rozpisek
trafiłem na wtedy nowy zestaw w firmie Scania R420 Highline 4x2 2010r. z naczepą Schmitz S.PR+ 2016r.
W sumie potem jeździłem i jeździłem, poznałem kilka nowych osób i tyle. Po przejechaniu zestawem lekko ponad 100 tyś km
wymęczyłem u szefa zmianę na Volvo FH 13 460 EEV 4x2 2010r. z Kässbohrer SSL35 2015r. i znowu jeździłem i jeździłem
Początek czerwca i wtedy nastała największa zmiana dla mnie a więc Adam spytał czy nie pomógł bym mu przy vs-ce
i nie został spedytora żeby ogarniać trasy w Lts-ie rozliczenia itp i poprawianie błędów i takie tam, zgodziłem się od razu
bez większego namysłu gdyż vs-ka po prostu jest super i ludzie w niej też.
Obecnie awansowałem na najwyższy poziom w naszej wirtualnej karierze, a z tym o co chodzi może ktoś spyta
A o to że gdy vs-ka postała powstały też poziomy żeby kierowca się pnął do góry swej kariery a teraz jak to wyglądało w liczbach

Okres Próbny
0,15 € za kilometr
Strefa mapy: 0

Poziom 1
15 000 - 50 000 punktów doświadczenia
Zarobki: 0,20 € za kilometr
Strefa mapy: 0,1

Poziom 2
50 001 - 100 000 punktów doświadczenia
Zarobki: 0,21 € za kilometr
Strefa mapy: 0,1,2

Poziom 3
100 001 - 150 000 punktów doświadczenia
Zarobki: 0.22 € za kilometr
Strefa mapy: 0,1,2,3

Poziom 4
150 001 - 200 000 punktów doświadczenia
Zarobki: 0,23 € za kilometr
Strefa mapy: 0,1,2,3,4

Poziom 5
200 001 - 250 000 punktów doświadczenia
Zarobki: 0,24 € za kilometr
Strefa mapy: 0,1,2,3,4,5

Poziom 6
250 001 - 300 000 punktów doświadczenia
Zarobki: 0,25 € za kilometr
Strefa mapy: 0,1,2,3,4,5,6

Poziom 7
powyżej 300 000 punktów doświadczenia

W sumie te punty doświadczenia równają się przebytym kilometrom w firmie.
A na koniec tego pisania ogólne przedstawienie taboru i statystyk w firmie

Ciągniki siodłowe:
Scania R440 4x2 2008r.
Renault MAGNUM 520DXi 6x2 2011r.
2x MAN TGS 18.400 4x2 2008r.
2x Volvo FM11 450 4x2 2010r. (SPRZEDANE)
2x DAF XF 105.460 4x2 2012r.
2x Mercedes-Benz Actros MP3 1844 4x2 2010r.
2x Scania R420 4x2 2010r.
2x Volvo FH 13 460 EEV 4x2 2010r.
2x MAN TGX 18.440 E6 4x2 2013r.
Renault T520 High Sleeper 4x2 2014r.

Naczepy:
Kässbohrer SSL35 2008r. i 2015r.
Kässbohrer SLA4/LP4 2015r.
2x Kögel Cargo-MAXX SN24P 2014r.
2x Schmitz S.PR+ 2016r.
Flatliner firmy Langendorf 2016r.
2x InterCars-Feber NW38ZS 2016r.
2x Kögel Cargo-MAXX SN24P 2014r.
2x Kögel Multi 2015r.
3x Öztreyler HDR670 (3 miesięczne testy)

Top 5 kierowców pod względem kilometrów w firmie (stan na dnia 26.06.2016r.)
1. Marcin (Ja) 303 268 km w 358 trasach
2. Mariusz 193 944 km w 233 trasach
3. Adam 171 438 km w 301 trasach
4. Grzegorz 156 489 km w 333 trasach
5. Artur 83 722 km w 142 trasach

A firma wykonała ogólnie 1 559 961 km w 2578 trasach

A teraz trochę zdjęć (nie moich tylko ludzi z vs-ki)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Teraz pytanie, czemu to napisałem? W sumie sam nie wiem, miałem dużą chęć i chciałem zaprezentować firmę na tym forum jak ktoś jej nie zna.
Nowości na firmie w miarę rozwoju możecie obserwować na FB: https://www.facebook.com/Intraco-Virtual...8/?fref=ts
Albo z mojej perspektywy tutaj Smile

A i jeszcze mój nowy zestaw zaprezentuję na kilku dniach jak już wszystko będzie dopracowane i już się w min zadomowię Smile

PS. Za wszystkie błędy jakich mogłem nie zauważyć przepraszam

Ja się błędów nie dopatrzyłem,opis bardzo fajny i czytelny lecz szybko idzie się pogubić ale koniec końców jest świetnie.Powodzenia !
Pierwsze światła i już złapany nowym zestawem Big Grin

Image

PS. 520 kuni Tongue

Bardzo ładna Rangerka 10/10
Piękna Range T! 10/10
Zapraszam na swoje wypociny, można się śmiać Tongue



Renia poszła na przegląd firmowy co 40 tyś km a więc sobie siadłem na trochę starszy zestaw firmowy co by pojeździć bo kraju Big Grin

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Dobra fota, szkoda ze tylko jedna Smile
Jak komuś się nudzi w piątkowe popołudnie to zapraszam, jest z czego się pośmiać Tongue



Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Przekierowanie