eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Nie mogę wczytać ciężarówki
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2

Tawarisz

Cześć! Ostatnio swoją zabawę z zmodelerem skończyłem zza czasów kiedy nowością był ets jedynka. Teraz chciałem się pobawić z autami w dwójce, próbuje zaimportować volvo i niestety nic się nie dzieje - wyskakuje mi coś takiego:

http://zapodaj.net/ef3de516f8cd1.png.html

Z góry dziękuje za pomoc.

(Jako base.scs daje folder z którego jest pmg auta. Próbowałem również dać base_ets, czyli wypakowany base.scs i dalej to samo.)
Eksportujesz z najnowszego patacha?Zapomnij o tym.Jeśli z najnowszego patcha to blenderem na 1.3.1 i konwerterem od mwl4 na gts i wtedy importuj bo zmodek nie toleruje pmg z ets2.

Tawarisz

Mógłbym prosić o jakąś dokładniejszą instrukcję jak to zrobić?
Najpierw powiedz z jakiej wersji gry próbujesz zaimportować Smile

Tawarisz

Moja wersja etsa to 1.20.1s - jeśli o to chodzi. Przejrzałem forum i do końca nie jestem pewny, ale muszę postąpić według tego poradnika?

http://etrucks.pl/thread-16814.html
tutaj masz instalacje blendera.na forum jest jeszcze poprawny import i export Smile z tym ze przy eksporcie dajesz 1.3.1 a pozniej 1.4.x :>
ale zanim to zaimportujesz do zmodka musisz uzyc konwertera by mwl4 i przekonwertować na gts Smile

Tawarisz

Zaimportowałem do blendera auto i wyszło coś takiego:

http://zapodaj.net/ac7b41904157f.png.html

Mając auto w takim stanie/tak wyglądające bez tekstur mogę przechodzić do eksportu?
Źle podałeś ścieżki przy imporcie i blender tego nie wyeksportuje Smile
No a z drugiej strony utwórz potrzebne Ci maty, .tobj ( możesz to zrobić w notatniku), natomiast .dds-y należy stworzyć w edytorze grafiki,
np. w GIMP-ie Big Grin, i zapisać jako .dds
A co mu to da? ...
Stron: 1 2
Przekierowanie