eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Beta 1.22
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Aktualizacja 1.22 właśnie wchodzi w fazę publicznych testów na platformie Steam.

Niesie ona za sobą masę poprawek i ulepszeń (patrz na dole wpisu), jednakże dla nas główną nowością są Kontrakty – czyli nowa forma rozgrywki oparta o World of Trucks. Podczas tych testów będziemy obserwować sprawność naszych serwerów, i szukać błędów w naszym systemie zarządzania kontraktami. Jak zwykle liczymy na Wasze opinie i zgłoszenia potencjalnych błędów lub problemów.

Image

Nowa forma rozgrywki jest zaimplementowana zarówno w samej grze jak i serwerach World of Trucks.

Pierwszą rzeczą, którą zobaczycie odwiedzając Rynek Pracy World of Trucks będzie strona wyboru miasta. Kontrakty są pierwszym z kroków do stworzenia równoległej rozgrywki tak jak ma to miejsce w standardowym trybie gry. Kontrakty są realizowane oddzielnie, pozycja pojazdu podczas wykonywania kontraktu jest śledzona i przechowywana niezależnie od standardowych dostaw. System Kontraktowy pozwala po prostu wybrać miejsce, z którego rozpoczniecie swoją podróż w tym alternatywnym trybie rozgrywki.
Image

Otrzymaliśmy wiele pytań dlaczego zmierzamy właśnie w tym kierunku podczas gdy jest wiele innych ciekawych rzeczy i funkcji do zaimplementowania którymi możemy i powinniśmy się zająć. Przyglądając się samym kontraktom, widać że nie zmieniają one zasadniczo rozgrywki, ale jak wiadomo nie od razu Rzym zbudowano.

Naszą długofalową wizją jest stworzenie nadrzędnej gry z rozgrywką sieciową, bogatym rynkiem pracy, elementami RPG, wirtualnymi firmami oraz ostatecznie z trybem gry wieloosobowej. Aby dotrzeć z punktu A do punktu B musimy osiągnąć wiele kamieni milowych, przetestować wiele rzeczy, i będziemy szczęśliwi jeśli przez ten czas z nami zostaniecie.


Kontrakty są tylko pierwszą rzeczą z wielu nad którymi pracujemy. Podczas trwania testów, w zależności od ilości odkrytych błędów, możemy zmieniać główną strukturę funkcjonowania mechanizmu kontraktów. Prosimy mieć na uwadze, że wszystko co osiągnięcie podczas testów aktualizacji 1.22 zostanie wyzerowane z dniem premiery wersji stabilnej dostępnej publicznie.

Image

Jednak to nie wszystkie zmiany obecne w tej aktualizacji. Kolejną wartą omówienia zmianą jest rozbudowanie symulacji o wsparcie dla europejskiego systemu identyfikacji właściwości opon. Przy okazji dodaliśmy możliwość wyboru koloru elementów ogumienia. W zasadzie jest to dopiero początek naszego większego zainteresowania tym elementem gry, aby niedługo przygotować większy wybór opon i felg.

Przyjrzyjmy się temu, co dla Was przygotowaliśmy....

ROZGRYWKA
  • • Kontrakty World of Trucks – od teraz można zawierać kontrakty poprzez witrynę World of Trucks
  • • kolorowanie elementów opon
  • • klasy opon bazujące na Europejskich przepisach (opory toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni, poziom generowanego hałasu)
  • • zmodyfikowany schemat nazewnictwa opon
  • • lakiernia została zintegrowana z interfejsem modyfikowania pojazdu

POJAZDY
  • • ulepszono geometrię kabiny oraz skorygowano pozycję siodła dla większości podwozi 6×2 i 6×4 dla zmniejszenia podsterowności przy pełnym przyspieszeniu
  • • wiele poprawek modeli ciężarówek: Volvo FH16 2012, Volvo FH, Mercedes-Benz Actros, Mercedes-Benz New Actros, Iveco Hi-Way, Iveco Stralis, DAF XF Euro 6, DAF XF 105, MAN TGX, Renault Magnum, Renault Premium, Scania R (patrz- szczegółowa lista zmian)

KOD
• jeśli oś sprzęgła nie jest ustalona podczas używania H-Shiftera, ciągnik sam będzie
sterował sprzęgłem (tak jak przy użyciu przełożeń sekwencyjnych)
• jeśli układ skrzyni jest nazwany (nowy atrybut „name”), ciąg nazwy jest
pokazywany w grze dla lepszej identyfikacji
• zatrudnieni kierowcy są bardziej wydajni, gdy są przypisani do lepszych pojazdów
• definiowany limit dla ilości zleceń na rynku offline (g_job_distance_limit)
• definiowana odległość LOD dla pieszych, ruchu ulicznego i zaparkowanych aut;
mnożnik standardowej odległości (g_lod_factor_pedestrian, g_lod_factor_traffic,
g_lod_factor_parked)
• Config dla wyłączenia autoparkowania (g_auto_parking_disabled)
• Config dla wyłączenia pokazywania Route Advisor-a gdy ten został uprzednio
ukryty (g_keep_adviser_hidden)
• naprawiono znikające tekstury na słabszych kartach graficznych w systemie OSX
• ulepszono fizykę i równowagę naczep (odłączonych, zaparkowanych, AI)
MAPA i MODELE 3D

• dodano brakujące elementy w mapie, cienie, roślinność (patrz- szczegółowa lista
zmian)
• ulepszenia sygnalizacji świetlnych na terenie kilku krajów (patrz- szczegółowa lista
zmian)
• wiele poprawek niepoprawnie ustawionych obiektów (patrz- szczegółowa lista
zmian)
• różne poprawki i optymalizacje modeli i prefabów (patrz- szczegółowa lista zmian)
AI

• definiowany poziom natężenia ruchu ulicznego, jako mnożnik wartości domyślnej
(g_traffic)
• ulepszono symulację zawieszenia (przechyły z zakrętach, przyspieszanie lub
zwalnianie)
• ulepszono nawigację, zmiany pasa, wytyczanie i sprawdzanie utrudnień

DŹWIĘK

• nowe dźwięki dla Volvo FH16 Classic
• nowe dźwięki dla Volvo FH
RÓŻNE

• dla modeli w interfejsie gracza używane są tekstury wyższej jakości, niezależnie od
ustawień graficznych
• przeprojektowano widget zlecenia i czasu na ekranie głównym
• zmiana przechodniów w zależności od dnia i nocy

Dla bardziej dociekliwych, zapraszamy do przeczytania pełnej listy zmian w aktualizacji 1.22 (tylko język angielski).

Wersję beta możecie znaleźć we właściwościach gry na Steam w zakładce Beta (Okno Steam >Biblioteka > kliknij prawym przyciskiem myszy na Euro Truck Simulator 2 > Właściwości > zakładka Beta > wybierz public_beta – 1.22 public beta).

Prosimy o zgłaszanie wszystkich błędów pod tym adresem (tylko w języku angielskim) – http://forum.scssoft.com/viewforum.php?f=174.



Oryginalny wpis na blogu SCS Software można znaleźć pod tym linkiem: http://blog.scssoft.com/2015/11/world-of...a-122.html

Treść wpisu pochodzi z blogu http://gry-scs.pl/
"Definiowany poziom natężenia ruchu ulicznego, jako mnożnik wartości domyślnej (g_traffic)" - co to oznacza w praktyce, jeśli ktoś może mi to wytłumaczyć?

I dziękuje za wytłumaczenie.
Czyli, że możesz regulować poziom ruchu AI np. g_traffic 2 itd.
Ładnie, widać, że to początek czegoś znacznie ciekawszego - byle tylko zainteresowali się też w końcu ekonomią. Brak tylko miast dlc (zarówno wschód jak i północ). Mi osobiście nie pasuje to, że po zakontraktowaniu zlecenia nie można po nie zajechać do firmy tylko od razu wyskakujemy podpięci pod naczepę i dawaj...
ma ktoś może tak jak ja, że nie widać ciężarówek w menu i w salonach?
(04/12/2015 04:41 PM)MajkelSz napisał(a): [ -> ]ma ktoś może tak jak ja, że nie widać ciężarówek w menu i w salonach?

Napisz w dziale pomoc wtedy pomożemy.

bisson1976

Otrzymaliśmy wiele pytań dlaczego zmierzamy właśnie w tym kierunku podczas gdy jest wiele innych ciekawych rzeczy i funkcji do zaimplementowania którymi możemy i powinniśmy się zająć. Przyglądając się samym kontraktom, widać że nie zmieniają one zasadniczo rozgrywki, ale jak wiadomo nie od razu Rzym zbudowano.

Naszą długofalową wizją jest stworzenie nadrzędnej gry z rozgrywką sieciową, bogatym rynkiem pracy, elementami RPG, wirtualnymi firmami oraz ostatecznie z trybem gry wieloosobowej. Aby dotrzeć z punktu A do punktu B musimy osiągnąć wiele kamieni milowych, przetestować wiele rzeczy, i będziemy szczęśliwi jeśli przez ten czas z nami zostaniecie.
Te kamienie to są chyba tak ogromne że szybciej wydadzą ETS3 he,he,he
Tryb kariery to raczej żadna wielka sprawa, wystarczy zmienić 3 -4 rzeczy, zrobić realna ekonomię i będzie git.
Póki co to nawet nie ma komu zrobić prządku z ładunkami i wozimy wszystko wszędzie....
Pozostałe nowości,których moment premiery (tj. nr.wersji) nie jest jeszcze znany:

DLC z oponami Michelin – najprawdopodobniej premiera nastąpi wkrótce po opublikowaniu aktualizacji 1.22
Man TGX Euro 6 – nowa ciężarówka w grze
Nowy dodatek mapowy – Jaki teren zostanie odwzorowany? To na razie tajemnica. Wiadomo jedynie, że „coś” powstaje.
STEAM Workshop – narzędzie ułatwiające korzystanie z modów dla osób, które aktywowały grę na STEAMie.

DLC Michelin – widoczne nowe opony oraz specjalne malowanie ciężarówki

Image
Od kilku dni mamy dostępną już oficjalną wersję 1.22, więc temat dot. bety tego patcha jest już nieważny i można go zamknąć.
Przekierowanie