27/12/2015, 07:19 PM
Zmianami w aktualizacji są:
ROZGRYWKA
POJAZDY
KOD
• jeśli oś sprzęgła nie jest ustalona podczas używania H-Shiftera, ciągnik sam będzie
sterował sprzęgłem (tak jak przy użyciu przełożeń sekwencyjnych)
• jeśli układ skrzyni jest nazwany (nowy atrybut „name”), ciąg nazwy jest
pokazywany w grze dla lepszej identyfikacji
• zatrudnieni kierowcy są bardziej wydajni, gdy są przypisani do lepszych pojazdów
• definiowany limit dla ilości zleceń na rynku offline (g_job_distance_limit)
• definiowana odległość LOD dla pieszych, ruchu ulicznego i zaparkowanych aut;
mnożnik standardowej odległości (g_lod_factor_pedestrian, g_lod_factor_traffic,
g_lod_factor_parked)
• Config dla wyłączenia autoparkowania (g_auto_parking_disabled)
• Config dla wyłączenia pokazywania Route Advisor-a gdy ten został uprzednio
ukryty (g_keep_adviser_hidden)
• naprawiono znikające tekstury na słabszych kartach graficznych w systemie OSX
• ulepszono fizykę i równowagę naczep (odłączonych, zaparkowanych, AI)
MAPA i MODELE 3D
• dodano brakujące elementy w mapie, cienie, roślinność (patrz- szczegółowa lista
zmian)
• ulepszenia sygnalizacji świetlnych na terenie kilku krajów (patrz- szczegółowa lista
zmian)
• wiele poprawek niepoprawnie ustawionych obiektów (patrz- szczegółowa lista
zmian)
• różne poprawki i optymalizacje modeli i prefabów (patrz- szczegółowa lista zmian)
AI
• definiowany poziom natężenia ruchu ulicznego, jako mnożnik wartości domyślnej
(g_traffic)
• ulepszono symulację zawieszenia (przechyły z zakrętach, przyspieszanie lub
zwalnianie)
• ulepszono nawigację, zmiany pasa, wytyczanie i sprawdzanie utrudnień
DŹWIĘK
• nowe dźwięki dla Volvo FH16 Classic
• nowe dźwięki dla Volvo FH
RÓŻNE
• dla modeli w interfejsie gracza używane są tekstury wyższej jakości, niezależnie od
ustawień graficznych
• przeprojektowano widget zlecenia i czasu na ekranie głównym
• zmiana przechodniów w zależności od dnia i nocy
Treść zmian w aktualizacji w języku polskim pochodzi z blogu http://gry-scs.pl/
ROZGRYWKA
- Kontrakty World of Trucks – od teraz można zawierać kontrakty poprzez witrynę World of Trucks
- kolorowanie elementów opon
- klasy opon bazujące na Europejskich przepisach (opory toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni, poziom generowanego hałasu)
- zmodyfikowany schemat nazewnictwa opon
- lakiernia została zintegrowana z interfejsem modyfikowania pojazdu
POJAZDY
- ulepszono geometrię kabiny oraz skorygowano pozycję siodła dla większości podwozi 6×2 i 6×4 dla zmniejszenia podsterowności przy pełnym przyspieszeniu
- wiele poprawek modeli ciężarówek: Volvo FH16 2012, Volvo FH, Mercedes-Benz Actros, Mercedes-Benz New Actros, Iveco Hi-Way, Iveco Stralis, DAF XF Euro 6, DAF XF 105, MAN TGX, Renault Magnum, Renault Premium, Scania R (patrz- szczegółowa lista zmian)
KOD
• jeśli oś sprzęgła nie jest ustalona podczas używania H-Shiftera, ciągnik sam będzie
sterował sprzęgłem (tak jak przy użyciu przełożeń sekwencyjnych)
• jeśli układ skrzyni jest nazwany (nowy atrybut „name”), ciąg nazwy jest
pokazywany w grze dla lepszej identyfikacji
• zatrudnieni kierowcy są bardziej wydajni, gdy są przypisani do lepszych pojazdów
• definiowany limit dla ilości zleceń na rynku offline (g_job_distance_limit)
• definiowana odległość LOD dla pieszych, ruchu ulicznego i zaparkowanych aut;
mnożnik standardowej odległości (g_lod_factor_pedestrian, g_lod_factor_traffic,
g_lod_factor_parked)
• Config dla wyłączenia autoparkowania (g_auto_parking_disabled)
• Config dla wyłączenia pokazywania Route Advisor-a gdy ten został uprzednio
ukryty (g_keep_adviser_hidden)
• naprawiono znikające tekstury na słabszych kartach graficznych w systemie OSX
• ulepszono fizykę i równowagę naczep (odłączonych, zaparkowanych, AI)
MAPA i MODELE 3D
• dodano brakujące elementy w mapie, cienie, roślinność (patrz- szczegółowa lista
zmian)
• ulepszenia sygnalizacji świetlnych na terenie kilku krajów (patrz- szczegółowa lista
zmian)
• wiele poprawek niepoprawnie ustawionych obiektów (patrz- szczegółowa lista
zmian)
• różne poprawki i optymalizacje modeli i prefabów (patrz- szczegółowa lista zmian)
AI
• definiowany poziom natężenia ruchu ulicznego, jako mnożnik wartości domyślnej
(g_traffic)
• ulepszono symulację zawieszenia (przechyły z zakrętach, przyspieszanie lub
zwalnianie)
• ulepszono nawigację, zmiany pasa, wytyczanie i sprawdzanie utrudnień
DŹWIĘK
• nowe dźwięki dla Volvo FH16 Classic
• nowe dźwięki dla Volvo FH
RÓŻNE
• dla modeli w interfejsie gracza używane są tekstury wyższej jakości, niezależnie od
ustawień graficznych
• przeprojektowano widget zlecenia i czasu na ekranie głównym
• zmiana przechodniów w zależności od dnia i nocy
Treść zmian w aktualizacji w języku polskim pochodzi z blogu http://gry-scs.pl/