08/01/2016, 05:02 PM
08/01/2016, 06:14 PM
Cytat:Krótki Filmik Pokazujący Dźwięki Jakie Będziemy Mogli Ujrzeć
Dziwne stwierdzenie "pokazujący dźwięki"
Sprecyzowałbym że te dźwięki chyba jednak 'będziemy mogli usłyszeć'
a filmik pokazuje miejsca które będą generować dany odgłos/dźwięk.
08/01/2016, 07:38 PM
(08/01/2016 06:14 PM)RadolSzczecin napisał(a): [ -> ]Cytat:Krótki Filmik Pokazujący Dźwięki Jakie Będziemy Mogli Ujrzeć
Dziwne stwierdzenie "pokazujący dźwięki"
Sprecyzowałbym że te dźwięki chyba jednak 'będziemy mogli usłyszeć'
a filmik pokazuje miejsca które będą generować dany odgłos/dźwięk.
o nie zauważyłem!! thx za info
Futrzaczek99
08/01/2016, 11:50 PM
To w ETSie chyba jest. Nie ma? No, może to być fajne przy tych warsztatach itd. ale na bazach to słychać w eAcres jakieś tam be i me, no ale na innych to właśnie tak średnio. Czy już wiadomo, że to będzie w ETS2? To gry bliźniacze więc rozwiązania mają być przenoszone, prawda?
09/01/2016, 12:04 AM
Futrzaczek99 za SCS się nie zdąży i nie wiadomo czy mają w planach jakąś poprawę tego aspektu ETS2.
Ale to co jest pewne to, że ETS2 się wzbogaci po premierze ATS-a i jak nie za sprawą SCS to za sprawą modderów (na pewno będą jakieś konwerty modeli do mapek, prefabów itp.).
Ale to co jest pewne to, że ETS2 się wzbogaci po premierze ATS-a i jak nie za sprawą SCS to za sprawą modderów (na pewno będą jakieś konwerty modeli do mapek, prefabów itp.).
09/01/2016, 01:20 PM
(09/01/2016 12:04 AM)Michal_Z_gno napisał(a): [ -> ]Futrzaczek99 za SCS się nie zdąży i nie wiadomo czy mają w planach jakąś poprawę tego aspektu ETS2.
Ale to co jest pewne to, że ETS2 się wzbogaci po premierze ATS-a i jak nie za sprawą SCS to za sprawą modderów (na pewno będą jakieś konwerty modeli do mapek, prefabów itp.).
rozpakować plik base w ats'ie i masz nowe dźwięki na wyciągnięcie reki, który można wykorzystać do modeli w ets 2 od strony moderskiej :-)