(04/02/2016 08:08 PM)Herdox napisał(a): [ -> ]SCS Software ma maksymalnie 100 pracowników, więc na projekt przypada około 30 pracowników i nie oczekuj, że zrobią Ci grę na wypasie. Potężne molochy mają przynajmniej 100 ludzi na projekt, więc nie porównuj ATS do gier takich gigantów jak EA lub Activision. Od takich developerów jak SCS trzeba brać co jest.
Ty serio nie wiesz o czym piszesz
Mylisz pojęcia bo czy to EA czy Activision to nie są studia robiące gry a WYDAWCY.
Po drugie kto dla SCS broni zatrudnić większy skład programistów ?
Głupie tłumaczenie składem osobowym.
Dam Ci prosty przykład na rodzimym studiu pod nazwą CD Project RED, oni przy pierwszej części Wieśka mieli skromny budżet i mała grupke programistów ale Wiedźmin odniósł sukces.
Przy Wiedźminie 2 studio sie powiększyło trochę i kolejny sukces.
Przy Wiedźminie 3 studio liczyło już koło 300 osób, z powietrza się nie wzięli bo ktoś musiał ich zatrudnić widząc potrzeby przy produkcji tej gry.
Redzi zainwestowali w ten tytuł jak i opracowali swój autorski silnik i co ? Odnieśli mega sukces bo popatrz jakie nagrody i jakie oceny zwinął Wiedźmin 3.
Tak więc jest takie powiedzenie stare "z gówna bata nie ukręcisz" i jeśli ktoś podaje argument że SCS ma około 100 ludzi to kto im broni zatrudnić więcej by zrobić coś lepszego ?
Tak jak pisałem, małym nakładem bo metoda "kopiuj-wklej" SCS zrobiło ATS, dodano trochę nowych textur i przez 3 lata od momentu kiedy była pierwsza informacją o ATS widać co zrobili.
Nastawili się na duży zysk małym nakładem siły, ale takie postępowanie może odbić im się czkawką.
Czasem trzeba zainwestować by odnieść sukces i duże zyski.
(04/02/2016 08:08 PM)Herdox napisał(a): [ -> ]Jak chcesz wydawać 160 zł na grę to nie zatrzymuję, ale zauważ, że w większej mierze to te molochy robią skok na kasę, bo wiedzą jak wyprać mózgi graczom, którzy grają w ich tytuły.
SCS i tak dał dużo jak na początek.
Na zakończenie dodam, że USA jest większe niż cała Europa razem wzięta, więc musieli ją pociąć.
To chyba każdy dzieciak który miał geografie wie, że USA jest duże, ale fakt jest taki, że ETS2 na starcie w wersji 1.0.5 było DUŻO większe powierzchniowo niz te dwa stany w ATS, ba nawet jak dodadzą 3 stan to w porównaniu z ETS2 w dniu premiery ATS to "po pierdółka".
Wystarczy poczytać po różnych portalach i forach wypowiedzi ludzi którzy zawiedli sie na ATS. Wizualnie gra jest ładniejsza trochę od EST2 ale to tylko tyle i aż tyle.
Zgadza się jeśli już dodadzą te wszystkie stany będzie ciekawie ale teraz przelicz ile to będzie płatnych DLC od SCS.
Jedyna nadzieja to w scenie moderskiej by ta gra nabrała grywalności tak jak ma ETS2.
Z tego co widać SCS wykorzystuje pomysły od moderów, np z oponami, z akcesoriami i robi z tego płatne dodatki jako DLC.