Czemu piszesz ze to problem ze zmodem jak tu wiedze ME?
Ponieważ to coś co da się na pewno naprawić w zmodzie, a fotki są z ME bo tam dopiero widać ten błąd
Zrobiłeś model w Zmod 2 czy 3?
Jeśli w Zmod 2 i konwertujesz programem od mwl4 to wiadomy że to jest już stara wersja .pmg (tak scs lubi utrudniać ludziom życie) masz 2 opcje:
- Płatna zakupić zmod 3 (importujesz i eksportujesz, i model jest gotowy)
- Bezpłatna Blender (z dodatkiem 1.0 pluginu od scs)
Pozdrawiam
Robiłem w zmod2
a potem eksport przez blender do wersji powyżej 1.4
Wiesz może jak da się to naprawić w blenderze albo zmodku2?
PS: A skoro model przeszedł przez blender to już nie jest to stara wersja PMG
Możliwe, że te obiekty mają namieszane coś z widocznością. Twórca gry zrobił pewien myk, że gdy jesteśmy daleko od danego obiektu on przestaje być renderowany aby nie obciążać komputera. Więc może tutaj jest coś namieszane w pliku DEF.
Taka moja teoria, chciałem cię tylko naprowadzić na temat.
zgadzam się z tobą tylko jeśli o to by chodziło to by zniknął cały model, a ciekaw jestem dlaczego znika tylko część modelu która jest osobno tylko w Zmodku ze względu na inną teksture, a w ME to jest jedna całość (jeden model) :/
Możliwe że jest coś z MATem, albo DDS w złym formacie. Sprawdź dokładnie MAT i czy to nie jest model kolizji z nałożoną teksturą.
@lukash64 Nic nie z definicjami
@krysio992 Tylko Blender wersja 1.0 do SCS Soft.