eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Zakminki moje na temat ATS
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Chodziło mi o podstawowe dwie ciężarówki dostępne w dniu premiery w ATS.
To i ja coś nabazgram. Moje odczucia co do ATS są zgoła pozytywne i powiem tak: warto było przeczekać ets2 i dotrwać do ATS. Zmian wprowadzono sporo w samych ustawieniach grafiki i rozgrywki oraz wyraźnie zmniejszono wymagania - choć to raczej sugestywne odczucie. W końcu truck spala paliwo podczas postoju z włączonym silnikiem. Zastosowano możliwość ekonomicznej jazdy - bardzo mi tego brakowało. Nada sie do map gdzie będzie nie wiele stacji i trzeba będzie kombinować nieco. Nie ma tej irytującej przypadłości, że po puszczeniu gazu, truck nie naturalnie szybko wytraca porędkość. Dodano możliwość regulacji siły hamulca. Ruch ai uległ znacznej poprawie. To tyle co ja zauważyłem z dema. Tak więc jak dla mnie, wszystko jak najbardziej na plus.
Tak w gwoli ścisłości w ets2 ciągnik również spala paliwo na postoju nawet pokazuje się na chwilowym zużyciu ile spala litrów na godzine. Prędkość fakt faktem ale może mieć na to wpływ aerodynamika a siła hamulca również w etsie jest, co do wymagań graficznych nie jestem w stanie nic powiedzieć ponieważ z nawiązką spełniam wymagania. Co do samego ATSa, gra się naprawdę bardzo miło aczkolwiek bez większych różnic. Największą z nich jest oczywiście klimat zbudowanych poprzez dość dobrze odwzorowane otoczenie i realia USA ale też oczywiście przez potężne amerykańskie trucki. Gra jest świetną odskocznią od naszych europejskich ciężarówek i dróg, a dzięki jej całej otoczce mile szybciej uciekają z GPSa Smile
A mnie tam wkurza za długie podwozie w Kenworthcie W900,ja rozumiem że w USA jest moda na długie podwozia ale nie w wersjach fabrycznych,SCS-owe W900 powinno mieć zdecydowanie krótsze podwozie......tożto ma promień skrętu jak rozpędzony wieloryb.Mam nadzieję że poprawią to w nadchodzącym Peterbilcie bo już go było widać na screenach z arizony i też miał zbyt długie podwozie.
(03/04/2016 08:28 PM)lukis266 napisał(a): [ -> ]Tak w gwoli ścisłości w ets2 ciągnik również spala paliwo na postoju
Grałem tylko w demo ets2 i, tam truck nie spalał na postoju. Nie wiem czy w ets2 to już poprawili, ale w ats po wyłączeniu silnika, truck dalej na luzie leci do przodu, co jest na plus. Gdyby w demo ats, tych drobnostek nie było obawiam się, że nie dał bym mu szansy. Tak było z ETS2, chociaż patche zapewne wiele błędów poprawiły.
@melis, w ETS2 wrzucasz luz, gasisz silnik i z 85 km/h zanim do zera zejdzie, to jeszcze parę kilometrów przejedziesz. Wszystko oczywiście zależy od ukształtowania terenu. Ale miałem tak raz, że w trasie z Włoch na północ Polski w Austrii brakło mi ropy i do upstrzonej wcześniej w gps stacji doturlalem się z wybiegu. Prędkość spadła mi na zjeździe do cen do 30 km/h ale cały czas jechało się do przodu. Co więcej, było to o tyle realistyczne, że przy wyłączonym silniku kręcenie kierownicą (na gf dfgt) czuć było brak wspomagania.
Ja rozumiem kolego ale w czasie gdy grałem w demo Ets2, tak nie było. Tak więc, najwyraźniej patch to zmienił. Ja jednak nie uzyskałem tu na forum takiej informacji, choć pytałem o zmiany itp. Bez znaczenia to juz teraz, bo ats już jest na moim celowniku Wink
(04/04/2016 12:33 PM)melis napisał(a): [ -> ]Ja rozumiem kolego ale w czasie gdy grałem w demo Ets2, tak nie było. Tak więc, najwyraźniej patch to zmienił. Ja jednak nie uzyskałem tu na forum takiej informacji, choć pytałem o zmiany itp. Bez znaczenia to juz teraz, bo ats już jest na moim celowniku Wink

W jakim ty swiecie zyjesz. Przeciez demo etsa to juz 4 lata ma... Zupelnie inna gra z dotychczasowa wersja.
No widzisz. Sprawdziłem raz i odrzuciłem pomysł na kupno. Tak już mam. Coś od początku, albo jest dla mnie dobre, albo nie i już nie wracam do tego.
Swoją drogą ciekawi mnie czy ściągając teraz demo etsa (o ile ta opcja jest dalej dostępna) będzie to najnowsza wersja gry
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie