04/02/2016, 04:11 PM
Więc mam mały problem z wygenerowaniem tekstury w technice ambient occlusion (AO) blenderze a dokładniej wychodzi mi takie coś:
Fotka modelu z trybu rendowania w blenderze ale tekstura AO wygenerowana daję identyczny efekt czarnych pól na owiewce i górnej części osłony.
Osobiście podejrzewam, że będzie to coś z samym modelem a dokładniej z vertexami owiewek przy grillu i górnej części osłony.
Tak czy siak kombinuję już z tym dwa dni na różne sposoby i nic to nie daję (może to ja jestem głupi i nie mogę tego naprawić) więc liczę na jakieś światłe rady co mogę dalej z tym fantem zrobić.
Fotka modelu z trybu rendowania w blenderze ale tekstura AO wygenerowana daję identyczny efekt czarnych pól na owiewce i górnej części osłony.
Osobiście podejrzewam, że będzie to coś z samym modelem a dokładniej z vertexami owiewek przy grillu i górnej części osłony.
Tak czy siak kombinuję już z tym dwa dni na różne sposoby i nic to nie daję (może to ja jestem głupi i nie mogę tego naprawić) więc liczę na jakieś światłe rady co mogę dalej z tym fantem zrobić.