eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: DLC Arizona
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Drogi Arizony
Arizona nie będzie tylko kolejnym takim samym dodatkiem poszerzającym obszar gry. Nasza praca nad Kalifornią i Nevadą rozpoczęła się ponad dwa lata temu, i nawet po całym procesie tworzenia i udoskonalania, styl budowania i projektowania mapy oraz dróg został oparty o nasze stare narzędzia i metody tworzenia. W międzyczasie nasz zestaw narzędzi dojrzał podczas prac zespołu ETS2 nad Skandynawią i dodatkiem Vive la France, tak że zespół pracujący nad Arizoną może wykorzystać możliwości nowego modularnego systemu w tworzeniu wszelkich ścieżek komunikacyjnych.

Wszystko wygląda lepiej za sprawą tekstur o wyższych rozdzielczościach i dzięki lepszej metodzie łączenia poszczególnych elementów. Jednak co ważniejsze, w przeciwieństwie do starych, ograniczających, monolitycznych i dużych części skrzyżowań, nowy modularny system jest zdecydowanie bardziej elastyczny. Możemy odtworzyć charakterystyczne skrzyżowanie w bardzo wierny sposób. Mamy do dyspozycji wiele rodzajów poboczy i chodników, które po połączeniu z odpowiednimi rodzajami nawierzchni i filarami pozwalają nam budować spójne stylistycznie wiadukty.

We wszystkich naszych grach, począwszy od 18 Wheels of Steel aż do American Truck Simulator, mieliśmy niedostatecznie dużo miejsca w naszej pomniejszonej rzeczywistości. Zawsze mieliśmy za mało powierzchni żeby utworzyć i połączyć ze sobą te różne i skomplikowane elementy infrastruktury drogowej w skrzyżowania z prawdziwego zdarzenia.

Jeśli chodzi o Arizonę, od początku staraliśmy się jednoznacznie oddzielić drogi pozamiejskie od miast i autostrad za pomocą odpowiednich typów skrzyżowań. Ma to również swoje pozytywne skutki uboczne – limity prędkości mogą być teraz bardziej zrozumiałe i logiczne, co powoduje spokojniejszą i płynniejszą jazdę.

Bogaty system znaków poziomych czyni drogi bardziej autentycznymi. Ulepszyliśmy i wzbogaciliśmy również system znaków ostrzegawczych i informacyjnych

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Oryginalny wpis:
http://blog.scssoft.com/2016/04/arizona-...twork.html
Coraz ciekawiej to wygląda! Smile
A tak swoją drogą ten PostEd to fikcyjny FedEx.
Nie wiem, czy będą modyfikacje na to autko. Tongue
Zrobienie wszystkich stanów zajmie jeszcze dobrych kilka lat. Obecnie jest dopiero skrawek gry.
Mam nadzieję że do tego czasu SCS zwerbuje więcej osób robiących mapy albo moderzy ich wyręczą.
@Narzew

Tempo prac nad ATS będzie teraz z pewnością inne. Jest silne parcie na nowe stany, bo aktualna mapa jest mała. Kwestia przesunięcia mapmakerów z ETS2 do ATS.

Można czekać na SCS, albo już jeździć na tym co jest: http://s32.postimg.org/5cbmy9rdh/USA.jpg Big Grin
@Narzew
Przelicz powierzchnię obecnie odwzorowanych stanów i porównaj z powierzchnią jaka została do odwzorowania. Szybko zrozumiesz ze jeszcze w tej dekadzie jest szansa na całe stany.
Twój ironiczny sposób wypowiedzi (lub brak logicznego składania kawałków w całość) można porównać z tymi którzy narzekali na cene ATS właśnie w ten sam sposób. Skoro 3 stany kosztowały 70 zł a stanów jest 50 to wyjdzie to 1166zł za cała grę. No niby matematycznie poprawnie ale logicznie ni jak się nie da tego złapać. Na wschodzie USA są tak małe stany ze nie wiem czy zmieszczą się tam po 4 miasta. Biorąc pod uwagę ze mamy 30 miast w podstawce i pewnie dadzą nam jeszcze ze 10 z Arizoną to wschodnia część złapie 10 stanów na raz w jedna aktualizację mapy.

Bądźmy dobrej myśli. Oni maja żołądki do wykarmienia wiec nie mogą się z tym długo certolić bo w końcu nie będzie miał ich kto karmić Big Grin
Masz rację zbyt irocznie do tego podszedłem. Zakładając że Arizona jest już w finalnym etapie, to 1/5 stanów jest odwzorowana. Czyli zapewne wyjdzie jeszcze około 5 niestety płatnych DLC.
@Mirm: Co tam dokładnie połączyłeś ? Coast To Coast + Mexuscan + New Cities in California/Nevada ?
No to czekamy, wygląda świetnie! Smile
@Narzew

Coast To Coast 1.7 + MHA Pro 1.3.1 + Mexuscan 1.7.1 i starczy. Tongue

Ale.... właśnie pobieram z ruskiego forum ( chyba wiesz o które mi chodzi, bo tam piszesz ) mapę dla ATS - Ameryki Południowej od Mario ( przerobiona EAA) Tongue - 1.1. GB :E

Ponoć można złożyć z innymi w taki sposób:

Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .

Trzeba obadać temat Big Grin


====

Swoją drogą SCS szykuje Arizonę o wiele lepszą niż to co jest obecnie.
Ponoć są duże zmiany w edytorze i drogi nie będą tak monotonne jak dotychczas.
Przypuszczam, że SCS skończy DLC Francję i to będzie chyba wszystko z map do ETS2, a potem skoncentrują się na ATS-e.
Mario SouthAmerica Map.. Chyba zostanę przy EAA dla ETS2. Mapa EAA owszem genialna, ale kopiowanie map w ten sposób nie jest OK moim zdaniem. Zresztą nie ma sensu powielać tych samych map w ETS2/ATS. Jak coś mam w ETS2 to już w ATS nie widzę sensu jeżdzenia po tym samym Wink
Coast To Coast + Mexuscan daje radę w miarę. MHAProEU dość mało zmienia jak czytałem, ale może i spróbuję też dograć. Additional cities in California and Nevada dodaje głównie defki miast. Szkoda że nie da się połączyć map wyżej z USA Offroad Map bo by było fajnie.
Arizona Panoramas

We are hard at work putting finishing touches on Arizona DLC for American Truck Simulator now. Very soon we should enter first a closed beta and hopefully soon after an open beta phase.
Today we would like to treat you with three panoramas showing the principal river of the Southwestern United States - the Colorado River. The river will not be just a sight to pass. For the players who enjoy hunting for Steam achievements, we have prepared a new one - tied with the river.
Your task will be to cross the three bridges in Ehrenberg, Yuma and Mike O'Callaghan–Pat Tillman Memorial Bridge near Hoover Dam. You will also have a chance to drive along the edge of two canyons carved by the Colorado River - Grand Canyon and Glen Canyon.
The panoramas above show an artist's depiction of Colorado River near Kingman, again near Yuma, and Glen Canyon.

Image

Image

Image

Oryginalny wpis:
http://blog.scssoft.com/2016/05/arizona-panoramas.html
Stron: 1 2 3
Przekierowanie