eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Beta 1.23
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Crashe mogą powodować też mapy - choć w tej chwili chyba powinna ukazać się kolejna beta wersja gdzie SCS to poprawił.
Bardziej zaawansowane mapy też trzeba odpowiednio dostosować - tak nawiasem.
Nie używam żadnych dodatkowych map. Podstawka + Ekspansja Polska. Dzisiaj wyszła jakaś nowa łatka 49 Mb
Kochani, używacie może paczki naczep od Bory? Jeśli tak, testowaliście je może na tej becie? Full patch 1.23 wyjdzie zapewne w przyszłym tygodniu, i wciąż waham się czy zainstalować, czy tez poczekać dłużej na aktualizacje modów itp. Niestety Bora raczej już nic nie wyda, więc byłaby to ogromna strata dla mnie...

W sumie ten pacz 1.23 to dla mnie osobiście wielka poracha, nic ciekawego dla mnie tam nie ma, ba, nawet żadnych znaczących poprawek...
Nie powiedziałbym że, wersja 1.23 to porażka. Zgodnie z tym co usłyszałem od twórców ProMods to po tej aktualizacji ich mapa ma zacząć poprawnie działać pod Linuxem w OpenGL. Także dla mnie super sprawa. Smile
Może kiedyś wprowadza:
- zabrudzenia pojazdów(myjnie)
- patrole policji
- rozładunki NPC, wyjazdy z bazy
- wypadki
- pieszych na pasach

Nadal nie poprawili inteligencji kierowców.. Jedzie sobie człowiek lewym pasem 140 i nagle mu wyjeżdża pod maskę osobówka..
(25/03/2016 05:07 PM)FHA napisał(a): [ -> ]Nadal nie poprawili inteligencji kierowców.. Jedzie sobie człowiek lewym pasem 140 i nagle mu wyjeżdża pod maskę osobówka..
to że ktoś pakuje się pod maskę jest akurat w miarę realne, aczkolwiek jakbyś jeździł 80km/h w porywach na 90 myślę nie miałbyś tego problemu
Nie czekam na nic innego jak na nowe Renault, myślicie że wrzucą jej do pełnego patcha?
Nie ma takich szans
SCS nie ma w zwyczaju aż tak zaskakiwać Wink To co podają w becie, to to wszycho co znajduje się w paczu oficjalnym.

A patrząc na spadek częstotliwości wychodzenia kolejnych paczy, następnego możemy spodziewać się w okolicach wczesnego lata.
(25/03/2016 03:28 AM)bumbumek napisał(a): [ -> ]W sumie ten pacz 1.23 to dla mnie osobiście wielka poracha, nic ciekawego dla mnie tam nie ma, ba, nawet żadnych znaczących poprawek...

Cytat z jakiegos kabaretu: co Ty tam wiesz...w nogach śpisz.

Nie chce mi sie cytować tutaj wszystkiego co dokładnie SCS zmienił (zmienia) lub właściwiej poprawił (poprawia) bo faktycznie są to szczegóły - aczkolwiek zgłoszone przez graczy więc są poprawiane.
Oficjalnie patch jeszcze się nie ukazał, a z każdym update na steamie dostajecie coś poprawione w grze.

Tematem przewodnim tego patcha jest możliwość swobodnej konfiguracji i modyfikacja kół, wiec nie wiem skąd te marudzenie.... na 'atrakcyjność' patcha.
SCS to wyraźnie zaznaczył, więc należy dokładnie śledzić wpisy na ich blogu.


Są tacy, którzy czekali na to - więc dla nich ten patch to wcale nie porażka.
Żaden patch nie jest porażką gdyż, jakby nie patrząc, zawsze mniej lub więcej ale wprowadza jednak coś nowego.
Jeśli nawet nie wprowadza, to zawiera poprawki.

Patch'e to nie tylko nowe ciężarówki - wcześniej był np. zmieniony system AI, czy zmieniony system zarządzania modami, teraz przyszła pora na nową wersje modyfikacji kół...itd..itd

Oczywiście wykorzystując przygotowanie tego patcha, SCS poprawia przy okazji kilka innych rzeczy.
Cytat:MISC

Localization updated.
Fixed buses not spawning in Sweden and Denmark (0024471)
Engine brake toggle reintroduced and linked to engine brake power selector (US style control)
MODELS

Fixed texture /vehicle/truck/upgrade/paintjob/paintjob_halloween_volvo_2009_c (0024597)
Fixed texture /vehicle/truck/upgrade/paintjob/paintjob_halloween_volvo_2009_ab (0024597)

MISC

Localization update.
EDITOR

Fixed missing no_collision flag propagation to the editor dialog (0024608)
UI

Do not draw navigation waypoints, when navigation is disabled.
MODELS

Fixed model /vehicle/ai/truck/mercedes_actros_2009/a6x4(0024676)
Fixed model /vehicle/ai/truck/mercedes_actros_2009/a4x2(0024676)
Fixed model /prefab/gas/gas_station_uk (0024612)
Fixed model /prefab/gas/gas_station (0024612)
Fixed model /prefab/heavy_factory/heavy_factory (0024622, 0023941)
Fixed model /prefab/cross_temp/sc/r1_x_r1_y_narrow_tmpl (0024674)
MAP

Ignore the stopper rule if a working virtual traffic light is close ahead (0024709)
VEHICLES

Fixed model /vehicle/truck/upgrade/wheel/cover/rear_hub_cover_06_c (0024673)
Installed engine and mirrors that fit level 0 (0024701)
Fixed default wheels (0024614)

...itd ...itd
Zacytowałem tylko fragment.
Teraz wiecie dlaczego czasem steam robi Wam update gry.
Dla Ciebie może, jak to napisałeś, to nie są znaczące poprawki - ale jednak czegos tam ludzie się dopatrzyli i zgłosili lub SCS wychwycił i poprawia.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie