Jak w temacie, mam problem z matem a dokładnie nie chce mi wczytywać tekstury. A model jest poprawnie wczytywany.
Fotka:
Model jest dobry, ale bez tekstur.
Log jest czysty i nie ma problemu z wczytaniem, ale gdy chce model "postawić" to robi się problem, a dokładnie:
Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .
Jak dla mnie to trzeba zrobić nowego DDS'a, ale co z tym mat'em?
(25/04/2016 07:02 PM)Matias00 napisał(a): [ -> ]Mat jest z GTSa.
Liczyłem, na wytłumaczenie jak to zrobić.... Ale thx.
No zmień mat. Wyjmij z dowolnego modelu i podmień zostawiając starą ścieżkę do TOBJ.
To jest z modelu budynku
linia 4 i 5 jest niepotrzebna.
A effekt najlepiej zmienić poprostu z : eut.dif_spec.fx
na: eut2.dif.spec.fx
Cytat:Wyjmij z dowolnego modelu
Mat'y sie różnią w zależnosci od tekstury i efektów jakie chcemy aby uzyskać na danej teksturze.
Są pewne standardowe maty - ale akurat kolega wybrał nie taki.
Masz tu także już nieaktualny plik .pmg musisz wczytać model do Zmoda i zrobić ponowny export.
Ze wszystkimi konwertowanymi plikami .pmg będzie to samo.
Zrobił By Mi Ktoś Tego Mat'a Bo Ja nie Kumam Nic Co Wyżej Napisali?
Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .
Dobra, Jest Wszystko Oprócz Tekstury! Zapomniałem o Texture_base <facepalm> Po tym był model różowy, i niby że brak tekstur. No i zrobiłem nowe i wywala przy wybieraniu:
Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .
Działa, temat można zamknąć!