eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: SCS co z Tobą jest?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Rozumiem Twój tok rozumowania mrzumi. Ja jednak widzę to trochę inaczej. Nie wyobrażam sobie żeby przez 4 lata nie było żadnych poprawek, to by było bez sensu. Te poprawki, które oni przez ten czas wypuścili są w większości kosmetyczne. Wyobraźmy sobie, że po dwóch latach wypuścili ETS3. Jak myślisz, byłoby w tej grze więcej poprawek i nowych funkcji niż jest teraz w ETS2? Bo moim zdaniem zdecydowanie więcej.
Cytat:Powiem Ci tak: Wróć do dawnych czasów, teren, który wykonali Promodsi wtedy, jakby chodziło o Skandynawię, opiera się o te same sektory, co są teraz na DLC North, to samo z Francją. Prawie te same sektory, co są na Promodsie, będą i na Vive la France.

Skąd wiesz co dokładnie będzie w DLC Francja? Pokazali chyba tylko jedno nazwane z nazwy miasto. Dobra, moja propozycja jest taka: weź mapę Europy, następnie podziel ną na kwadraty. Będziesz miał odpowiedź.
Powinni postawić Francję w miejscu Rosji żeby plagiatem nie była? Skandynawia SCSu ma mniejszy zasięg niż była w promodsie jak pamiętam.

Cytat:Mapa Satana została wydana na wersji 1.3.1, i Radek musiał z Europe Rebuidling i DLC East! zrobić jedną mapę, którą jest Poland Rebuidling, który został włączony do Promoda. I dlatego hejtujemy SCS, że po premierze DLC z terenami, modderzy muszą robić teren przebudować, i mają pełne ręce roboty.
Czyli winą SCS Software jest to, że robi kolejne tereny zamiast nie robić nic?

Cytat:Nie wyobrażam sobie żeby przez 4 lata nie było żadnych poprawek, to by było bez sensu.
Żadnych? Jakieś 250 linijek tutaj: http://eurotrucksimulator2.com/update.php
Dlatego pytam, ilu z Was próbowało zrobić test - przeskok między 1.24 a 1.0. Wtedy dopiero się widzi różnicę. 24 updaty w 4 lata, daje update co dwa miesiące. Więc jest to ewolucja krok po kroku. Jasne, gdyby SCS w tym czasie wydałoby 4-6 zbiorczych updateów to by gracze bardziej to docenili.

Cytat: Jak myślisz, byłoby w tej grze więcej poprawek i nowych funkcji niż jest teraz w ETS2? Bo moim zdaniem zdecydowanie więcej.
Zanim odpowiem, z chęcią posłucham, czemu uważasz że by było.
Nie wiem, czy tak mi się zdaje, ale chyba jesteś trochę kłótliwy. Przecież siedzę w ME, i wiem, ile miejsca na mapie zajmuje jeden sektor.
La Rochelle znajduje się między Nantes a Bordeaux, a ten rejon znajduje się na mapie Promods. Skandynawia w 1.91 obejmowała w Szwecji teren na północy między Karlstad a Sztokholmem, a w Norwegii między Bergen a Oslo. A SCS dorobił Vasteras i Uppsalę.

I za to, że mimo, że ładnie wychodzą im tereny od Skandynawii, to krytykuję ich za to, że zmuszają modderów do usuwania swoich terenów po premierze DLC. Tak było ze Skandynawią, i tak będzie z Francją.
mrzumi - bardzo pięknie to podsumowałeś. Nie można nazwać czegoś plagiatem tylko dlatego, że zajmuje to samo miejsce co wcześniej zrobiona modyfikacja. W takim razie faktycznie Francja powinna być na miejscu Rosji a Polskę powinni dołączyć do USA, aby nie było mowy o żadnym plagiacie.

Kox - patrząc na to co piszesz, to SCS Software powinno połączyć luki pomiędzy terenami wykonanymi przez modderów, czyli krótko mówiąc wykonać DLC do modów, z których nie wszyscy korzystają.
Cytat:
Cytat:Nie wyobrażam sobie żeby przez 4 lata nie było żadnych poprawek, to by było bez sensu.
Żadnych? Jakieś 250 linijek tutaj: http://eurotrucksimulator2.com/update.php
Dlatego pytam, ilu z Was próbowało zrobić test - przeskok między 1.24 a 1.0. Wtedy dopiero się widzi różnicę. 24 updaty w 4 lata, daje update co dwa miesiące. Więc jest to ewolucja krok po kroku. Jasne, gdyby SCS w tym czasie wydałoby 4-6 zbiorczych updateów to by gracze bardziej to docenili.

Jak dla mnie to są w większości patche i drobne poprawki. Z dużych zmian to mogę wymienić tylko kilka np. ruchomy fotel, zmiana kąta patrzenia, "zaawansowane" parkowanie itp. To są największe zmiany jakie pamiętam, może była jakaś większa, ale wątpię. Nie było takiej aktualizacji, która zasadniczo zmieniłaby grę. Myślę o czymś większym, co na pewno będzie w nowej odsłonie, o ile taka powstanie.

Cytat:
Cytat: Jak myślisz, byłoby w tej grze więcej poprawek i nowych funkcji niż jest teraz w ETS2? Bo moim zdaniem zdecydowanie więcej.
Zanim odpowiem, z chęcią posłucham, czemu uważasz że by było.

No to akurat jest bardzo proste. Jeśli tylko te poprawki o których piszesz byłby w nowej grze ETS3, to nikt by tego nie kupił. Przecież tam nie ma żadnej większej funkcji o którą się tak bardzo domaga cała społeczność gry. Przytoczę tu przykład Wujka Bohuna, który się spakował i pojechał do Pragi przedstawić postulaty graczy, których i tak na razie nie ma się co spodziewać po SCS.
Co do plagiatu, to użyłem tego sformułowania, z racji, że tereny DLC Francja i Skandynawia są te same, co tereny Francji i Skandynawii na ProModsie. I nie posądzajcie mnie o obrażanie terenów DLC słowem plagiat Promodsa.
Z terenami tak musi być, muszą po kolei dodawać i koniec a moderzy muszą dalej się przenosić, co by było jak by dodali Hiszpanię do PM bo oni zrobili Francję, nagle PM pada i jest dziura na mapie. Każdy ma trochę racji, mogło by być lepiej, jest w miarę dobrze, wszystkim nie dogodzą. Na jednym zdjęciu z Francji widziałem trucka z pustą lawetą i tak się zastanawiam czy to przypadkiem nie dostaniemy możliwości kupowania tych wymarzonych naczep bo po co w grze pusta naczepa? Tak wygląda jak by jechał na załadunek, ale wiadomo jak to z SCSem, wszystko się zdarzyć może. Wink
Cytat:Co do plagiatu, to użyłem tego sformułowania, z racji, że tereny DLC Francja i Skandynawia są te same, co tereny Francji i Skandynawii na ProModsie.
Więc co mogłoby zrobić SCS aby DLC Francja i DLC Skandynawia nie były Twoim zdaniem plagiatem promodsa? Jakieś inne rozwiązanie niż nie robić Francji i Skandynawii?

(03/08/2016 04:00 PM)Trucker_zero napisał(a): [ -> ]
Cytat:
Cytat: Jak myślisz, byłoby w tej grze więcej poprawek i nowych funkcji niż jest teraz w ETS2? Bo moim zdaniem zdecydowanie więcej.
Zanim odpowiem, z chęcią posłucham, czemu uważasz że by było.
No to akurat jest bardzo proste. Jeśli tylko te poprawki o których piszesz byłby w nowej grze ETS3, to nikt by tego nie kupił. Przecież tam nie ma żadnej większej funkcji o którą się tak bardzo domaga cała społeczność gry. Przytoczę tu przykład Wujka Bohuna, który się spakował i pojechał do Pragi przedstawić postulaty graczy, których i tak na razie nie ma się co spodziewać po SCS.
Twoje pytanie zrozumiałem tak: Kiedy SCS pracowałoby szybciej: Czy wydając jak teraz update co 12 miesięcy?, Czy przez dwa lata nie wydając nic a potem wypuszczając jednego wielkiego update-a/ nową grę, zawierającą to co stworzono w te dwa lata?
Cytat:I za to, że mimo, że ładnie wychodzą im tereny od Skandynawii, to krytykuję ich za to, że zmuszają modderów do usuwania swoich terenów po premierze DLC.
Jak to robią?
Cytat:Z dużych zmian to mogę wymienić tylko kilka np. ruchomy fotel, zmiana kąta patrzenia, "zaawansowane" parkowanie itp. To są największe zmiany jakie pamiętam, może była jakaś większa, ale wątpię.
Było ich znacznie więcej, że o 6 czy 7 nowych truckach nie wspomnę. Praktycznie nikt nie zauważa też zmian w kodzie.
Jak pisałem, byłoby to bardziej widąć, gdyby były patche były bardziej "spakowane"- jeden wielki zamiast kilku mniejszych.

Cytat:Nie wiem, czy tak mi się zdaje, ale chyba jesteś trochę kłótliwy.
Moim zdaniem prezentuję mało popularne tutaj poglądy i ich bronię. Widzę i plusy i minusy. Chwalę ale wskazuję konkretne rzeczy, które mi się nie podobają, zamiast rzucać ogólnikami i oskarżać bez sensownych dowodów.

Cytat:Przytoczę tu przykład Wujka Bohuna, który się spakował i pojechał do Pragi przedstawić postulaty graczy, których i tak na razie nie ma się co spodziewać po SCS.
No i właśnie też o tym napisałem parę postów temu - że SCS wyjaśniło sprawę kupna naczep i multiplayera, że będą związane z WOTRem. A to oznacza, że SCS że znają te zapotrzebowanie, tylko mają swoją wizję. Można się z nią zgadzać albo nie. Mi się ona nie podoba akurat.
Minecraft był fajnym sandboxem. Potem studio przeszło na postronek graczy i z gry robi się rpg.

Cytat:by potem sięgnąć po owoce nieswojej pracy. Prawda że logiczne.
Jakieś konkrety?
Myślę, że w tej dyskusji wracamy do jednego: do konkurencji. Jeśli nie będzie konkurencji, to będą takie sytuacje, że na wdrożenie DX11 będzie potrzeba 2 lat. A jeśli się pojawi sensowna konkurencja, to nagle się okaże, że można ten okres skrócić np. do pół roku. Najbardziej boli mnie to, że oni o wszystkim wiedzą, tylko udają Greka. Wygląda to dla mnie tak jakby między wierszami mówili: czego chcecie, przecież gracie w najlepszy symulator ciężarówek na świecie. I to akurat prawda, bo tak naprawdę w jedyny. Oj żeby się szybko skończyła ta beztroska i radosna twórczość SCS a zaczęła normalna praca.

EDIT:

Cytat:Twoje pytanie zrozumiałem tak: Kiedy SCS pracowałoby szybciej: Czy wydając jak teraz update co 12 miesięcy?, Czy przez dwa lata nie wydając nic a potem wypuszczając jednego wielkiego update-a/ nową grę, zawierającą to co stworzono w te dwa lata?

Jeszcze raz to powtórzę: moim zdaniem te poprawki, które były robione przez 4 lata, to za mało jak na materiał na nową grę. Jak się robi nową grę, to się wdraża nowe funkcje, a nie tylko poprawia stare. Np. ciągle brakuje ciężarówek z przyczepą BDF.

Co do nowych ciężarówek, to się zgodzę. Uważam, że one akurat mogły by być jako płatne DLC. Np. SCS nie może zdobyć licencji, wypuszcza taką ciężarówkę bez loga jako płatne DLC. Kto chce kupuje, kto nie chce czeka na oficjalną ciężarówkę z licencją. Te z licencją też jak dla mnie mogą być płatne.

Cytat:Było ich znacznie więcej, że o 6 czy 7 nowych truckach nie wspomnę. Praktycznie nikt nie zauważa też zmian w kodzie.
Jak pisałem, byłoby to bardziej widąć, gdyby były patche były bardziej "spakowane"- jeden wielki zamiast kilku mniejszych.

Proszę Cię wspomnij o tych zmianach. Chodzi mi o takie duże, jak ja wypisałem, bo nie mogę sobie przypomnieć czy było coś jeszcze większego.

Cytat:No i właśnie też o tym napisałem parę postów temu - że SCS wyjaśniło sprawę kupna naczep i multiplayera, że będą związane z WOTRem. A to oznacza, że SCS że znają te zapotrzebowanie, tylko mają swoją wizję. Można się z nią zgadzać albo nie. Mi się ona nie podoba akurat.
Minecraft był fajnym sandboxem. Potem studio przeszło na postronek graczy i z gry robi się rpg.

Pominąłeś tu rzeczy ważne, np. tak hucznie zapowiadane na blogu "rigid trucks". Euro Coach Simulator, ciężarówki z przyczepą BDF, sezony itp.
Cytat:I za to, że mimo, że ładnie wychodzą im tereny od Skandynawii, to krytykuję ich za to, że zmuszają modderów do usuwania swoich terenów po premierze DLC.
Jak to robią?
SCS wydaje DLC. Taki standardowy Kutchek (mapmaker zajmujący się terenami Francji) odpala edytor, i chce go szlak trafić, że mu wywala ProMods.
I usuwa wszystkie sektory Francji z folderu map/europe a ich miejsce zajmują sektory z DLC. Ale Hiszpański mapmaker też będzie miał przesrane (sorry za słowo Tongue), i będzie musiał wywalić sektory północnej Hiszpanii i tworzyć je od zera.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Przekierowanie