Witam... poszukuje dobrego matu by części trucka.. nie miały aż tak dużego połysku.. a kolor był naturalny.
PS : Może ktoś potrafi też objaśnić same pojęcia w definicji matu.. może sam sobie edytuje.. tylko żeby mi ktoś dokładnie objaśnił jaka linijka i wartość odpowiada np "połyskowi" itp itp.. Za każdą pomoc punkt
Niewiem
A tak serio, napisz do Borsuka, on mi pomógł z interkiem, to pewnie i tobie pomoże
Ogólnie na model nakładasz mat który ma ścieżkę tylko do tekstury - wtedy nie masz połysku ani nic. Połysk dodajesz kolejnym matem nałożonym na model
(09/08/2016 04:55 PM)Gh00st napisał(a): [ -> ]Ogólnie na model nakładasz mat który ma ścieżkę tylko do tekstury - wtedy nie masz połysku ani nic. Połysk dodajesz kolejnym matem nałożonym na model
No dobra.. ale w definicji matu.. na dany element możesz odpowiednio zmniejszyc.. lub zwiększyć połysk.. czy tez odbicie światłą itp.. każda linika w definicji za coś odpowiada i szukam kogos kto mi objaśni te linijki.
Specular obniż, on odpowiada za połysk.
diffuse to jasność
shinesess czy jakoś tak to odbicie światła bodajrze
tint to barwa, ale to się stosuje na szklanych elementach najczęściej
tint opacity przezroczystość, również szklane.