eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Jak dobrze zaprezentować firmę?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Wirtualne firmy transportowe od kilku lat urozmaicają rozgrywkę wielu sympatykom gry Euro Truck Simulator. Mniejsza część bawi się również w potocznie zwane VS-ki na platformie GTS czy nawet 18 WoS. Jedni zakładają firmy, aby dać innym możliwość zatrudnienia się w niej i działają jako zarządcy czy prezesowie, a drudzy tworzą jednoosobowe przedsiębiorstwa, gdzie samotnie bądź w niewielkim, znanym gronie zarabiają na swoją firmę. Zazwyczaj każdy wirtualny „biznesmen za kółkiem” otwierający działalność, pragnie ją zaprezentować innym graczom – przedstawia plany na przyszłość, tabor, firmową stronę, zdaje na bieżąco relacje z pokonywanych tras. Niektórzy robią to lepiej, niektórzy gorzej. Dużo osób nie zważa na czcionkę, wielkość grafiki, jej dopasowanie czy samą treść, która według mnie należy do najważniejszej części reklamy. Jak więc stworzyć reklamę, która będzie zarazem skromna i estetyczna, a w dodatku zadowoli tak wybrednego osobnika jak ja?

Logo firmy – główny znak rozpoznawalny zakładanego przedsiębiorstwa. Nie zawsze jest jednak potrzebny. Zwłaszcza, gdy tworzymy firmę, w której będziemy pracować tylko my, a jedyne, co powinno interesować innych to jakość zdawanych relacji. Jeśli już decydujemy się na zaprojektowanie i umieszczenie logo w prezentacji to lepiej dla wszystkich, aby było dobrze wykonane. Nie musi mieć w sobie dużo bajerów. Zwykła, schludna graficznie nazwa firmy i jakaś ikona ciężarówki powinny wystarczyć i zadowolić obserwatorów.
Krótki wstęp – powinien zawierać najważniejsze podstawowe informacje związane z firmą, czyli na jakim rynku działa, czym się dokładnie zajmuje, wyróżnia. Nie polecam bawić się w historię firmy. Można coś nadmienić, ale w granicach rozsądku, bo łatwo jest się pogubić i już na samym początku z nieźle zapowiadającej się reklamy zrobić masło maślane. Uwierzcie, dokładna data i godzina otwarcia firmy nie jest najważniejsza podczas prezentacji.
Tabor, oferta pracy i plany na przyszłość – kluczowa część reklamy, w której przekonujemy do siebie innych użytkowników. Schludne zdjęcia zestawów, ich krótki opis, zasady rekrutacji i cele firmy to połowa sukcesu. Warto dodać jakieś hasła, które jeszcze bardziej zachęcą i wzbogacą wyobraźnię graczy. Na przykład „Nie tylko dobry tabor czyni firmę lepszą”, a pod tym krótki tekst, przedstawiający plany na przyszłość, cele do zrealizowania czy walory przedsiębiorstwa. Tylko nie zapomnijcie, że przesadne zachwalanie firmy, która dopiero wkracza na rynek nie jest dobre.
Estetyka grafiki i tekstu – najlepiej posługiwać się domyślnym rozmiarem czcionki i podstawowym kolorem (czarnym), którego również nie polecam zmieniać. Wytłuścić można co najwyżej nazwę firmy i hasła (tabor, oferta pracy, itp.). Warto zwrócić uwagę na stylistykę, ortografię i interpunkcję. Składne zdania, nie zawierające błędów to kolejny krok do osiągnięcia końcowego sukcesu. Grafika musi być dopasowana do tekstu, nie może się aż tak wyróżniać.



PRZYKŁADOWA PREZENTACJA:

[Logo firmy]
Obecnie nasza firma bazuje na transporcie krajowym. Zajmujemy się przewozem napojów gazowanych różnych marek. Dzięki konsekwentnemu dążeniu do wyznaczonych przez siebie celów oraz sprawnej logistyce mamy zamiar w najbliższym czasie poszerzyć zakres działań przedsiębiorstwa.
Firma charakteryzuje się głównie dobrą organizacją pracy, której znaczącym efektem jest sprawny przepływ towarów, kreatywnością oraz nienaganną obsługą klienta.

Tabor podstawą prawidłowego rozwoju firmy.
Image
Dysponujemy aktualnie trzema zestawami. Kładziemy nacisk na jakość i precyzję, dlatego postanowiliśmy zakupić sprawdzone wcześniej ciągniki DAF XF 105 oraz firanki Krone, które powinny świetnie sprawdzić się na początek działalności firmy i usprawnić jej rozwój.

Jednak nie tylko tabor czyni firmę lepszą.
Dużą uwagę poświęcamy również naszym pracownikom. Staramy się urozmaicać na różne sposoby ich wolny czas, przerwy w pracy zastępujemy ciekawymi interakcjami. Nie zapominamy o niespodziankach. Dbamy o dobrą atmosferę.
Zatrudniamy kierowców z pasją. Nie tych, którzy jeżdżą, bo muszą. Wynagrodzenie to u nas drugorzędna sprawa, mimo to nie będzie można na nie narzekać. W czasie rekrutacji swoją uwagę skupiamy głównie na osobowości ochotników, ich podejściu i zorganizowaniu. Przydatna jest również nienaganna znajomość gry i stosowanie się do zasad ruchu drogowego.

Kontakt.
Staramy się na bieżąco sprawdzać naszą skrzynkę pocztową (nazwa firmy@prezentacja.pl). Jeśli jednak uważasz sprawę za pilną, skontaktuj się z nami poprzez profil na facebooku (LINK). Już teraz zapraszamy do odwiedzania naszej strony internetowej! (LINK)



Myślę, że niektórym poradnik może się przydać, dlatego także tutaj postanowiłem go wrzucić. Zapraszam do wspólnej dyskusji.



Poradnik jest własnością opiekuna wirtualnych firmy transportowych w serwisie http://onlytrans.eu/index.php
Zabraniam udostępniania na innych serwisach bez mojej zgody.
Przekierowanie