eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: ConverterPIX - pmx -> pix
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
wypakuj z archiwum def z folderu gry. Zrób ścieżkę do tych z .sii i je tam skopiuj i powinno działać. A z tymmodem to zrób sobie folder np. blender_moje_projekty a w nim np. moj_man i .itp I w tym base najlepiej żeby był też base
https://www.youtube.com/watch?v=TRZDOxmqjHo robiłem import równiez tym sposobem i dalej nie ma tekstur man oczywiscie jest na 1.28 wersja blendera 2.78
https://www.flickr.com/photos/136771523@...188088165/

Edit: Image co to jest za błąd??

mwl4

@siedlecki95, użyj ConverterPIXWrapper. Daj link do modu, który próbujesz wczytać to powiem więcej.
(28/08/2017 12:20 PM)mwl4 napisał(a): [ -> ]@siedlecki95, użyj ConverterPIXWrapper. Daj link do modu, który próbujesz wczytać to powiem więcej.

Man euro 5 autorstwa madster (najnowsza wersja modyfikacji)

edit: uzywałem ConverterPIXWrapper

mwl4

https://www.youtube.com/watch?v=cfHxWUVIAT0

Spróbuj jeszcze raz tak jak na filmie :-)
robie wszystko tak samo ale po imporcie widok sam mi się ustawia na Material więc nie musze tego zmnieniać oczywiscie dalej nie mam tekstur model cały szary
edit: u ciebie na górnym pasku jest lamps 0/0 u mnie jest 0/1 nie wiem jak to zmienić
Te lamp to jest światło. A w przypadku mwl4 to ma ustawione od scs'u.
musiałem wywalić filmic lighting tera na oswietlerniu zwykłym blendera jest git
mwl4 dzięki za pomoc
Stron: 1 2
Przekierowanie