wypakuj z archiwum def z folderu gry. Zrób ścieżkę do tych z .sii i je tam skopiuj i powinno działać. A z tymmodem to zrób sobie folder np. blender_moje_projekty a w nim np. moj_man i .itp I w tym base najlepiej żeby był też base
@siedlecki95, użyj ConverterPIXWrapper. Daj link do modu, który próbujesz wczytać to powiem więcej.
(28/08/2017 12:20 PM)mwl4 napisał(a): [ -> ]@siedlecki95, użyj ConverterPIXWrapper. Daj link do modu, który próbujesz wczytać to powiem więcej.
Man euro 5 autorstwa madster (najnowsza wersja modyfikacji)
edit: uzywałem ConverterPIXWrapper
robie wszystko tak samo ale po imporcie widok sam mi się ustawia na Material więc nie musze tego zmnieniać oczywiscie dalej nie mam tekstur model cały szary
edit: u ciebie na górnym pasku jest lamps 0/0 u mnie jest 0/1 nie wiem jak to zmienić
Te lamp to jest światło. A w przypadku mwl4 to ma ustawione od scs'u.
musiałem wywalić filmic lighting tera na oswietlerniu zwykłym blendera jest git
mwl4 dzięki za pomoc