eTrucks.pl • Najlepsze forum z modami do ETS1, ETS2, ATS, GTS, ST

Pełna wersja: RENDER Sp. z o.o.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Image

HISTORIA FIRMY

Historia firmy Render Sp. Zoo. sięga bardzo odległych lat, ponieważ pierwsze wzmianki o jej powstaniu odnoszą się do lat. 80-tych ubiegłego wieku. Ostatecznie powstała ona natychmiast po zniesieniu monopolu państwowego. Działacze na miejsce siedziby wybrali miasto Kraka, a dokładniej dzielnicę o nazwie Płaszów. Poprzedni właściciele firmy zakupili tam dość skromny kawałek ziemi, zbudowali biuro wraz z magazynem i już w 1989 roku pojazdy z firmy Render przedzierały międzynarodowe szlaki. Obecnie firma została odziedziczona przeze mnie w wyniku śmierci jednego z wyżej wymienionych właścicieli (drugi odszedł z firmy 8lat temu). Warto wspomnieć, że firma przeżywała wzloty i upadki. Obecnie staję ona na skraju kompletnego bankructwa, więc czeka mnie bardzo ciężkie i jakże trudne wyzwanie, aby przywrócić tej firmie jej znaną oraz jakże szanowaną markę na rynku. Nasza firma oferuje usługi transportu krajowego, jak i międzynarodowego. Specjalizujemy się w przewozach drobincowych jak i całopojazdowych, oraz zajmujemy się przewozem materiałów niebezpiecznych ADR (spełniając wszelkie kryteria i wymogi związane z tym przedsięwzięciem). Będąc przy typach usług jakie jesteśmy Państwu w stanie zaoferować, musimy także zwrócić uwagę na Naszą stałą linię drobnicową Polska-Włochy. Dzięki jej jakże prężnemu działaniu pozwoliła ona firmie, na bardzo szybki oraz dynamiczny rozwój w latach 1990-2005. Śmiało można stwierdzić, iż stała się ona wizytówką firmy Render.



CO NAS WYRÓŻNIA?

Oto wartości, którymi kieruję się nasza spedycja:
- wysoka jakość oferowanych usług
- wykwalifikowana kadra
- profesjonalizm
- punktualność
- bezpieczeństwo
- ogromna sumienność

Wyżej wymienione cechy są idealnym odzwierciedleniem mocnych stron Naszej firmy. Nasi klienci bezproblemowo mogą je dostrzec w sposobie realizacji zadań, które nieustannie nam powierzają.



SPEDYCJA

Mimo kryzysu spedycja, wciąż stara się zadowolić każdego pojedynczego klienta w jak najwyższym stopniu. Nie można zapomnieć o tym, że wciąż chcemy dążyć do jeszcze wyższego poziomu, zamierzamy stale podnosić sobie poprzeczkę oraz pragniemy ciągłego rozwoju w dość obszernej dziedzinie transportu.

Aktualnie posiadamy 1 ciągnik siodłowy w transporcie krajowym, oraz 2 w transporcie międzynarodowym. Dysponujemy również solówką marki Renault. Naczep jest nieco więcej niż ciągników w firmie, gdyż jest ich 5 i wszystkie dostosowane są do ładunków o masie 24 ton, a kubatura każdej z nich wynosi 90m3.

Firma ma swoje centra logistyczne na Śląsku oraz w Małopolsce. Pierwsza lokalizacja jest we wcześniej wspomnianym Krakowie, w którym to zapoczątkowano istnienie Rendera, natomiast drugą lokalizacją jest Wysoka (pomiędzy Dąbrową Górniczą, a Zawierciem). Bazy te służą nam do parkowania naszych zestawów, magazynowania towarów oraz konsolidacji i dekonsolidacji ładunków. Powierzone nam towary są całkowicie bezpieczne. Magazyny te objęte są profesjonalnym dozorem prowadzonym przez pracowników renomowanej firmy zajmującej się ochroną mienia. Posiadłości te zaopatrzone są także w system kamer przemysłowych.



Spedycja krajowa:

Image

Tel: 649 203 791
Język: polski, włoski, angielski

Spedycja międzynarodowa:

Austria, Węgry, Włochy
Image

Tel: 519 192 966
Język: włoski, niemiecki

Czechy, Słowacja, Słowenia
Image

Tel: 649 203 791
Język: polski, angielski



KONTAKT


Dane adresowe:
Polska
województwo małopolskie
30-716 Kraków
ul. Przewóz 45

Polska
województwo śląskie
42-457 Wysoka
ul. Ogrodowa 3

Dane kontaktowe:
tel. / fax: +48 (58) 764 02 15
tel. kom.: 519 192 966 lub 649 203 791
e-mail: renderbudmasz@gmail.com
strona www: http://render.cba.pl

Dane firmowe:
NIP: 6780066685
REGON: 341015716
Numer PKD: PKD 49.41.Z - Transport drogowy towarów
Zezwolenie nr 4/2016 na wykonywania zawodu przewoźnika drogowego
Licencja nr 2/2016 na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy
Licencja nr TU-010444 na wykonywanie międzynarodowego zarobkowego przewozu drogowego rzeczy



NASZA FLOTA

CIĄGNIKI

Volvo F12

Dane techniczne:

- kabina: Globetrotter,
- podwozie: 4x2,
- rok: 1993
- silnik: TD120 12100 cm³ (Moc 380 KM) EURO2,
- skrzynia biegów: manualna z retarderem,
- zbiornika paliwa: 800 l,
- masa własna: 7.000 kg,
- DMC zestawu (administracyjna): 40.000 kg.
- ilość: sztuk 1

Image


Volvo FH12 I GEN

Dane techniczne:

- kabina: Globetrotter XL,
- podwozie: 4x2,
- rok: 1998
- silnik: D12C 420 (Moc 420 KM) EURO3,
- skrzynia biegów: manualna z retarderem,
- zbiornika paliwa: 1.250 l,
- masa własna: 7.100 kg,
- DMC zestawu (administracyjna): 40.000 kg.
- ilość: sztuk 2

Image


Renault Magnum

Dane techniczne:

- kabina:
- podwozie: 6/4x2,
- rok: 2008
- silnik: DXi11 440EC-01 EURO5,
- skrzynia biegów: automatyczna z retarderem,
- zbiornika paliwa: 1.200 l,
- masa własna: 7.100 kg,
- DMC zestawu (administracyjna): 40.000 kg.
- ilość: sztuk 1

Image


NACZEPY


Kogel SN24

Dane techniczne:

- rodzaj naczepy: burtowa,
- rok: 1995
- liczba osi: 3xSAF,
- podnoszona oś,
- zawieszenie pneumatyczne,
- systemy: ABS,
- drzwi tylne pełne,
- paleciara,
- masa własna: 7.240 kg,
- ilość: sztuk 1

Image


Kogel Coilmulda

Dane techniczne:

- rodzaj naczepy: kurtynowa,
- rok: 1997
- liczba osi: 3xBWP,
- podnoszona oś,
- zawieszenie pneumatyczne,
- systemy: ABS,
- drzwi tylne pełne,
- paleciara,
- masa własna: 6.050 kg,
- ilość: sztuk 2

Image


Schmitz Seriy

Dane techniczne:

- rodzaj naczepy: burtowa,
- rok: 1992
- liczba osi: 3xSAF,
- podnoszona oś,
- zawieszenie pneumatyczne,
- systemy: ABS,
- drzwi tylne pełne,
- masa własna: 7.850 kg,
- ilość: sztuk 2

Image
Świetna prezentacja ! :10/10: Tylko zrób poprawkę na początku : "Działacze na miejsce siedziby wybrali miasto Kraka, a dokładniej dzielnicę o nazwie Płaszów." Tam ma być chyba Kraków :E :E :E . Wiem , szczegół Smile Czy będziecie umieszczali fotki z tras swoich kierowców ? No i na koniec życzę wam, abyście się dobrze rozwinęli. Ok
(27/12/2016 09:28 PM)Łukasz23 napisał(a): [ -> ]Tylko zrób poprawkę na początku : "Działacze na miejsce siedziby wybrali miasto Kraka, a dokładniej dzielnicę o nazwie Płaszów." Tam ma być chyba Kraków :E :E :E .

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Trochę poprawek w pisowni bo są miejsca gdzie ten opis nie trzyma się całości. Co do taboru.. hm.. po kiego czorta wam 2 ciągniki siodłowe skoro posiadacie 3 naczepy? rozumiem, bankructwo ale lepiej było wziąć coś co spełnia normę Euro4. Jak na razie to jako tako się trzyma i powodzenia Smile 7f8xkl
Prezentacja SZTOS 10/10 Smile Powodzenia na rynku. Pozdrawiam Marciunku Szerokości Wink
Prezentacja wzorowa! Powodzonka i szerokości10/10
No Marcin, a jednak render jest. Big Grin Powodzenia na rynku i tak jak Dorpolowego zastanawia mnie po co wam 3 naczepy skoro macie 2 ciągniki siodłowe?
Fajna prezentacja, przyłożyłeś się, ale po co wam ta 3 naczepa ? :E

Ogólnie fajnie, powodzenia na rynku Wink
Dorpolowy, Konrad no i Kuba Truck

Mamy 3 ciągniki siodłowe (każdy z nich to Volvo) i jedną solówkę marki Reno. Naczep jest 5, także teraz zapytacie czemu jest dwie więcej prawda? A to dlatego, ponieważ są one w opłakanym stanie i aż nie miałem ochoty nikomu tych szrotów sprzedawać. Zostawiłem je z nadzieją, iż szybko w nasze szeregi wstąpi dwóch kierowców i trzeba będzie dokupić tylko ciągniki. No a tymi naczepkami mogliby sobie pośmigać jeszcze wokół komina. Wink

Co do pojazdu spełniające normy emisji spalin Euro 4. . .obecnie posiadamy jeden taki pojazd (jest to Reno) jednakże do połowy stycznia postaramy się o zakup ciągnika siodłowego z roczników od 2006-2010. Wszystko w swoim czasie Panowie, póki co nasze stare ale jare Skandynawskie dziadki są w stanie spełniać wszystkie z powierzonych im zadań. Smile

Do reszty komentarzy, dziękuję bardzo za tak miłe opinię. Postaramy się utrzymać na rynku do końca świata i jeden dzień dłużej!
Panie, Mirek Handlarz weźnie i naprawi, a potem jeszcze Niemcowi sprzeda . :E
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Przekierowanie