16/03/2017, 06:32 PM
Witam, chciałbym wam zaprezentować mój pierwszy samochód, który kupiłem 08.02.2017r.
Jest to Audi A3 8L w wersji Ambition, posiada silnik 1.8 AGN 125 koni, zapewne chcieli byście znać osiągi, sprawowanie itp. więc po kolei.
Samochód jak już wspomniałem jest w wersji Ambition, oznacza to że jest lekko usportowiony, tzn. oryginalnie obniżony o 16mm. od zwykłej A3, posiada trójramienną, skórzaną kierownicę jak i gałkę zmiany biegów, sportowe fotele itp. Mój egzemplarz posiada również podgrzewane fotele, układ klimatyzacji tzw. klimatronic, oraz el. szyberdach, szyby i lusterka, standardowo są też układy ABS i wspomaganie kierownicy. Samochód pochodzi w 1998 roku, jest to wersja przedliftingowa, przebieg wynosił w dniu zakupu 265tyś. km. ale jak się domyślacie po tym że mam go od niedawna za bardzo nie urósł. Teraz coś może o samej jednostce napędowej, jest to silnik 1.8 bez turbo o mocy 125 koni mechanicznych, do 100 rozpędza samochód w 9.6 sekundy (tak podaje producent), jednak wydaje mi się że da radę szybciej (muszę sprawdzić). Prędkość maksymalna wynosi 215km/h (sam sprawdzałem), co jest całkiem niezłym wynikiem jak na tak mały silnik i 5 biegową skrzynię biegów. Samochód po mieście spala 8-15l benzyny, a na trasie 6-9l. Wracając do osiągów mogę spokojnie powiedzieć że diesle do 160 koni mechanicznych nie mają z nim żadnych szans (sprawdzałem). Na koniec dodam że jest to mój pierwszy samochód i miałem już w nim drobną przygodę tzn. stłuczkę, co widać z przodu po lampie. Dosyć ciekawostek, czas na zdjęcia.
Teraz trochę cyferek
Samochód ten kupiłem za 3280zł, radio mnie kosztowało łącznie 250zł (mam oryginalne, ale jest zakodowane), samochód wymaga jeszcze wkładu finansowego na hamulce, przewiduje około 500zł na to, wymiana tarcz, klocków i pompy ABS.
Jest to Audi A3 8L w wersji Ambition, posiada silnik 1.8 AGN 125 koni, zapewne chcieli byście znać osiągi, sprawowanie itp. więc po kolei.
Samochód jak już wspomniałem jest w wersji Ambition, oznacza to że jest lekko usportowiony, tzn. oryginalnie obniżony o 16mm. od zwykłej A3, posiada trójramienną, skórzaną kierownicę jak i gałkę zmiany biegów, sportowe fotele itp. Mój egzemplarz posiada również podgrzewane fotele, układ klimatyzacji tzw. klimatronic, oraz el. szyberdach, szyby i lusterka, standardowo są też układy ABS i wspomaganie kierownicy. Samochód pochodzi w 1998 roku, jest to wersja przedliftingowa, przebieg wynosił w dniu zakupu 265tyś. km. ale jak się domyślacie po tym że mam go od niedawna za bardzo nie urósł. Teraz coś może o samej jednostce napędowej, jest to silnik 1.8 bez turbo o mocy 125 koni mechanicznych, do 100 rozpędza samochód w 9.6 sekundy (tak podaje producent), jednak wydaje mi się że da radę szybciej (muszę sprawdzić). Prędkość maksymalna wynosi 215km/h (sam sprawdzałem), co jest całkiem niezłym wynikiem jak na tak mały silnik i 5 biegową skrzynię biegów. Samochód po mieście spala 8-15l benzyny, a na trasie 6-9l. Wracając do osiągów mogę spokojnie powiedzieć że diesle do 160 koni mechanicznych nie mają z nim żadnych szans (sprawdzałem). Na koniec dodam że jest to mój pierwszy samochód i miałem już w nim drobną przygodę tzn. stłuczkę, co widać z przodu po lampie. Dosyć ciekawostek, czas na zdjęcia.
Teraz trochę cyferek
Samochód ten kupiłem za 3280zł, radio mnie kosztowało łącznie 250zł (mam oryginalne, ale jest zakodowane), samochód wymaga jeszcze wkładu finansowego na hamulce, przewiduje około 500zł na to, wymiana tarcz, klocków i pompy ABS.