27/04/2017, 11:18 AM
27/04/2017, 11:18 AM
27/04/2017, 11:20 AM
Fajnie to wygląda...nie przestawaj działać ..
25/07/2017, 09:30 PM
25/07/2017, 09:35 PM
W jaki sposób odblokowałeś mapę PM żeby moc ja edytować ?
25/07/2017, 09:39 PM
Przeróbka wyszła spoko
PS. HaQOfficial kolega napisał, że działa na PM+PR czyli edytował sektory na mapce PR a nie PM.
PS. HaQOfficial kolega napisał, że działa na PM+PR czyli edytował sektory na mapce PR a nie PM.
26/07/2017, 08:38 AM
^^ Zresztą jest to wersja,którą udostępnił Radol co potem niby z tego powodu była afera.Nie gram na nowszej mapie dopóki nie wyjdzie najnowszy PM i PR
23/08/2017, 08:35 PM
23/08/2017, 08:47 PM
No kolego! fajnie Ci to wychodzi, fajnie że ruszyłeś coś na tej Warmii i na Mazurkach czekam z niecierpliwością na twoje prace!
03/10/2017, 06:57 PM
Prezentuje moje pracę nad węzłem Prądy na A4 i leciutką przeróbką obwodnicy Opola.Niestety wszelkie wcześniejsze pracę przepadły nie dało się przenieść na nowszą wersję.Aktualnie działam na Promods 2.2
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8. DK46x94
9.Obwodnica Opola rondo typu turbinowe na DK94,46xDK45xDW459
10.Widok na centrum
11.Krzyżówka na Kluczbork z DK45
12.Prosto Bytom DK94 w lewo Częstochowa DK46
Na razie tyle są błędy i niedoróbki ale jestem zadowolony z wyników moich prac
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8. DK46x94
9.Obwodnica Opola rondo typu turbinowe na DK94,46xDK45xDW459
10.Widok na centrum
11.Krzyżówka na Kluczbork z DK45
12.Prosto Bytom DK94 w lewo Częstochowa DK46
Na razie tyle są błędy i niedoróbki ale jestem zadowolony z wyników moich prac
04/10/2017, 04:59 PM
fajnie, że kombinujesz z czymś bardziej zaawansowanym, tylko z tym, że:
1. Usuń moda na pogodę, bo wtedy lepiej teren wygląda.
2. Zwiększ sobie bujność trawy na wysokie i roślinność na wysokie. Skalowanie możesz ustawić na 100%. Dla estetyki w pracy i wyglądzie na fotkach.
3. Używaj więcej asset-ów traw i roślin francuskich i skandynawskich.
4. Jeśli masz edytowalne parametry dróg, to zrób tak, aby przejścia między asfaltem a trawą/asfaltem etc. kończyły się na shoulder_a. Możesz także skalować rośliny (cztery warianty (60-100%, 80-120%, 100-140%, 50-80%)).
5. Staraj się odwzorować teren w GM możliwie najwierniej, włącznie z roślinnością. Sprawdzaj, jak teren będzie wyglądał z użyciem każdego terenu i roślinności. Tak samo z buildingami, modelami etc. Gdy opanujesz już w miarę możliwości ME, to nawet do PR mógłbyś wejść.
Powodzenia w dalszych pracach. Ja w between time przerabiam co niektóre rejony, ale nie mam też dużo czasu.
Teren jak na początki mocne
1. Usuń moda na pogodę, bo wtedy lepiej teren wygląda.
2. Zwiększ sobie bujność trawy na wysokie i roślinność na wysokie. Skalowanie możesz ustawić na 100%. Dla estetyki w pracy i wyglądzie na fotkach.
3. Używaj więcej asset-ów traw i roślin francuskich i skandynawskich.
4. Jeśli masz edytowalne parametry dróg, to zrób tak, aby przejścia między asfaltem a trawą/asfaltem etc. kończyły się na shoulder_a. Możesz także skalować rośliny (cztery warianty (60-100%, 80-120%, 100-140%, 50-80%)).
5. Staraj się odwzorować teren w GM możliwie najwierniej, włącznie z roślinnością. Sprawdzaj, jak teren będzie wyglądał z użyciem każdego terenu i roślinności. Tak samo z buildingami, modelami etc. Gdy opanujesz już w miarę możliwości ME, to nawet do PR mógłbyś wejść.
Powodzenia w dalszych pracach. Ja w between time przerabiam co niektóre rejony, ale nie mam też dużo czasu.
Teren jak na początki mocne