09/07/2017, 10:46 AM
DawidTGX
09/07/2017, 11:29 AM
Zrobiłem obszerny poradnik ale mam nadzieję że zrozumiały
Gdy już zamergujesz model z3d do zmoda i jesteś gotowy do nałożenia tekstury klikasz na taki kwadracik zaraz obok kuleczki
Następnie klikasz Add i wybierasz tekstury które Cię interesują
Dajesz OK
Następnie klikasz na tą kuleczkę
Klikasz New - Tworzy Ci się New Material - Możesz go nazwać jak chcesz, aby Ci się nie pomieszało proponuję abyś materiale nazywał tak jak dds. To już zależy od Ciebie. Po utworzeniu New Material klikasz dwa razy LPM na Shader Material (Nie zaznaczasz go) i na Diffuse + Spec. Tam gdzie masz na New Material "ADAPT" wpisujesz dif.spec (Tak, działasz teraz przy matach )
Następnie klikasz dwa razy LPM na New Material i zaznaczasz Cast Shadows.
Aby dodać teksturę klikasz na wielokropek obok Texture Map
Zaznaczasz tekstury które dodawałeś w tym kwadraciku i dajesz OK
Przy drzewkach zaznaczasz sobie część np. cb radio czy coś i dajesz na isolated
Później u góry masz Properties - Rozwijasz Polygons i znajdujesz Material - Tam wybierasz material który dodawałeś tam w tej kuleczce i dajesz Apply
Tekstura Ci się nakłada, wszystko gra i buczy
Miłej pracy.
Gdy już zamergujesz model z3d do zmoda i jesteś gotowy do nałożenia tekstury klikasz na taki kwadracik zaraz obok kuleczki
Następnie klikasz Add i wybierasz tekstury które Cię interesują
Dajesz OK
Następnie klikasz na tą kuleczkę
Klikasz New - Tworzy Ci się New Material - Możesz go nazwać jak chcesz, aby Ci się nie pomieszało proponuję abyś materiale nazywał tak jak dds. To już zależy od Ciebie. Po utworzeniu New Material klikasz dwa razy LPM na Shader Material (Nie zaznaczasz go) i na Diffuse + Spec. Tam gdzie masz na New Material "ADAPT" wpisujesz dif.spec (Tak, działasz teraz przy matach )
Następnie klikasz dwa razy LPM na New Material i zaznaczasz Cast Shadows.
Aby dodać teksturę klikasz na wielokropek obok Texture Map
Zaznaczasz tekstury które dodawałeś w tym kwadraciku i dajesz OK
Przy drzewkach zaznaczasz sobie część np. cb radio czy coś i dajesz na isolated
Później u góry masz Properties - Rozwijasz Polygons i znajdujesz Material - Tam wybierasz material który dodawałeś tam w tej kuleczce i dajesz Apply
Tekstura Ci się nakłada, wszystko gra i buczy
Miłej pracy.
09/07/2017, 11:34 AM
Dzięki ziom Wszystko gra i buczy Plusik leci