19/07/2017, 02:42 PM
19/07/2017, 03:35 PM
Folder "material"--->"ui"---> "loading"--->"bar_pics"
Oczywiscie musisz mieć rozpakowaną base.scs.
Oczywiscie musisz mieć rozpakowaną base.scs.
19/07/2017, 04:22 PM
(19/07/2017 03:35 PM)Teddy PL napisał(a): [ -> ]Folder "material"--->"ui"---> "loading"--->"bar_pics"Teraz jest problem bo podmieniam te screeny za swoje i podczas ladowania te obrazy sie krzacza :/ nie mam pomyslu juz jak to zrobic zeby bylo ok :/Rozdzielczosc obrazu jest taka jak oryginalu. Co robie nie tak?
Oczywiscie musisz mieć rozpakowaną base.scs.
19/07/2017, 06:54 PM
Istotna rzecz w kanale alpha pliku .dds
Nie wiem czy to da się zrobić teraz nawet w programie DXTBmp
Ja swego czasu robiłem to w Photoshopie ze specjalną wtyczką i to dodatkowo odpowiednio skonfigurowaną.
Dla zwykłego laika niewykonalne.
Nie wiem czy to da się zrobić teraz nawet w programie DXTBmp
Ja swego czasu robiłem to w Photoshopie ze specjalną wtyczką i to dodatkowo odpowiednio skonfigurowaną.
Dla zwykłego laika niewykonalne.
19/07/2017, 07:06 PM
Z innymi teksturami w grze ten program nie ma problemu ale z tymi od ładowania sobie nie potrafi dać rady :/ Tzn przez przypadek udalo mi sie kilka moich screenow załadować ale ale dramatycznie to jest poprzestawiane . Swoja droga dziwne czemu scs za pomocą WOT nie dał możliwości ustawienia sobie i wgrywania swoich ss jako ekrany ładowania. Te które oni uważają za najładniejsze nie koniecznie się muszą nam podobać a chcielibyśmy mieć swoje
20/07/2017, 08:11 AM
Troche pogrzebałem i udało mi się zrobić żeby moje ss pokazywały się w oknie ładowania ale niestety tylko w takiej formie. Rozdz 1024x512 inaczej obraz sie craschuje
http://i.imgur.com/zZuh4iK.png
http://i.imgur.com/zZuh4iK.png