eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Jaka kierownica głównie do ETS2?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
(16/11/2017 12:08 AM)Michal_Z_gno napisał(a): [ -> ]van-reiv ta kierownica ma 270 stopnii w sumie wszystko co potrzeba za wyjątkiem trzech pedałów (nie ma sprzęgła więc manual raczej odpada lub trzeba kombinować) więc jak nie masz akurat budżetu na np. jakiegoś G25, G27 to ta kierownica też się powinna sprawdzić w ETSie jak na początek.

Dzięki za odpowiedź. Póki co myślę że wystarczył by mi automat bo i tak na nim jeżdżę. Na klawiaturze denerwuje mnie to "skakanie" kierownicy i brak płynności. Chyba że ktoś coś jeszcze może polecić z niższych budżetów - będę wdzięczny.
(16/11/2017 07:24 AM)van-reiv napisał(a): [ -> ]
(16/11/2017 12:08 AM)Michal_Z_gno napisał(a): [ -> ]van-reiv ta kierownica ma 270 stopnii w sumie wszystko co potrzeba za wyjątkiem trzech pedałów (nie ma sprzęgła więc manual raczej odpada lub trzeba kombinować) więc jak nie masz akurat budżetu na np. jakiegoś G25, G27 to ta kierownica też się powinna sprawdzić w ETSie jak na początek.

Dzięki za odpowiedź. Póki co myślę że wystarczył by mi automat bo i tak na nim jeżdżę. Na klawiaturze denerwuje mnie to "skakanie" kierownicy i brak płynności. Chyba że ktoś coś jeszcze może polecić z niższych budżetów - będę wdzięczny.

Obejrzyj sobie Tracer Zonda. Mam nówkę w dobrej cenie, bo kupiłem synowi ale odziedziczył G25 i Zonda nówka stoi w kartonie. Jak jesteś zainteresowany pisz na PW.
(30/08/2017 01:54 PM)darekc napisał(a): [ -> ]Przy G29 jest nowy kontroler od hamowania, zupełnie jak w samochodzie, wciskasz delikatnie, powoli hamujesz, mocno wciskasz i hamuje mocno, fajny bajer. Mi osobiście ten element zaważył przy zakupie G29

Nie wiem, u mnie w G27 też hamowanie zależy od siły nacisku. Tam jest potencjometr więc małe wychylenie = mała siła hamowania. Pedał do podłogi i truck staje dęba. Nie miałem okazji zobaczyć jak to jest w G29, ale stawiam na nie aż tak wielką różnicę, by dopłacać kilka setek do wymiany. Druga sprawa, testowane ręcznie. Wciskanie hamulca też daje opór pod koniec i trzeba mocniej cisnąć żeby mocniej zahamować. Ludzie nie dajcie się nabierać na marketing, że nowa kierownica da Wam +100 do expa. Jej zaletą jest że jest nowa, kompatybilna z nowymi konsolami z czego G29 tylko PS3 i PS4 a G920 do Xklocka. Do tego wg mnie rozłożenie przycisków na tych nowych to krok w tył. Cenię sobie przyciski na lewarku skrzyni biegów, bo się przynajmniej z kierownicą nie obracają. W G29 jedynie w jeździe na wprost można utrafić gdzie się chce. Oczywiście jak kogoś stać, nikt mu nie broni zakupić sobie nowej, choć G29 chyba jest sprzedawana bez lewarka, który trzeba dokupić osobno.
Ja bym proponował w takiej kolejności:
Logitech driving force gt, tania, 900 stopni, minusy brak lewarka, głośna, stary profiler ale nadal działa na Win 10, nowych chyba już nie ma w sklepach.
Logitech G25, ciut droższa, lewarek zmiany biegów, 3 pedały, 900 st. - minusy głośna, stary profiler, nowej nie kupisz.
Logitech G27, droższa od powyższej ale jest nie do zajechania i można spokojnie kupić używkę, plusy jak G25 + o wiele cichsza, w nocy nie przeszkadza domownikom. Minus stary profiler jak do DFGT i G25. Lewarek z czasem się zużywa i nie zawsze biegi wpadają. Ale łatwo można to naprawić.
Logitech G29, nowy profiler, nowa konstrukcja trochę ulepszona, trochę popsuta (przyciski tylko na kierownicy), reszta plusów jak w G27. Wygląd też całkiem przyzwoity.
Przy takim ETS2 ATS ciężko te kierownice zajeździć. Ja kupiłem używkę G27 właśnie używaną w ETS2 ponad 3 lata temu i nadal działa bez zarzutu jak nowa. Wystrzegałbym się chińskich tanich kierownic. Czyta się, że rozwalają się w chwilę albo gra nie potrafi się z nimi połączyć. Lepiej kupić raz a dobrze, a 900 st. robi robotę.
Patrząc na ergonomię na zdjęciach to G27 wygrywa.
A teraz pytanie jak działa skrzynia w pólautomacie/manualu przy np.: 16-biegowej skrzyni ??

Cytat:przełączanie biegów nieparzysty/parzysty
O co w tym chodzi ??
Ja jeżdżę na manualu 12 biegów - wajcha ma 6 przełożeń, także magiczny guzik biegi parzyste/nieparzyste zawsze pod ręką Tongue
(16/11/2017 04:04 PM)kriskristoffers napisał(a): [ -> ]Ja jeżdżę na manualu 12 biegów - wajcha ma 6 przełożeń, także magiczny guzik biegi parzyste/nieparzyste zawsze pod ręką Tongue

To jest logiczne - a próbowałeś podpiąć pod to 16 albo nawet 18 ??
Jest opcja sekwencji - do półautomatu ??
Mam i ja Smile

Pytanie tylko jedno - jak ustawić G27 aby kierownica w trucku obracała się o tyle samo stopni ??
Ja miałem ismarta, ale coś mi wariował i co chwilę nagle znosił na prawo. Poza tym 180 st. obrotu...
Teraz mam Logitech DFGT i gra się o niebo lepiej ? dziwne tylko że na laptopie nie chce mi jej wykryć ETS2 bo komputer i profiler wykrywa. ?
(10/12/2017 05:19 PM)Rene-GAD napisał(a): [ -> ]Mam i ja Smile

Pytanie tylko jedno - jak ustawić G27 aby kierownica w trucku obracała się o tyle samo stopni ??

Ja mam 711 stopni i jest ok według mnie.
Podbijam wątek...
Ma ktoś już ta nową kierownicę Genesis Seaborg 400. robi wrażenie jak tak czytałem jej opinie
tym bardziej że szukam jednej kierownicy i na PC i na Ps
Stron: 1 2
Przekierowanie