Witam, zwracam się z prośbą do kogoś kto jest obeznany w tematach modelowania. Właściwie to chodzi mi o dodanie z tyłu chlapacza w naczepie Krone Megaliner od EdkaLs i Borsuka.
Poniżej umieszczam zdjęcia naczepy, o którą mi chodzi oraz podgląd jak to mniej więcej ma wyglądać
Oczywiście chcę aby dany chlapacz był z plikiem .dds abym mógł zmienić sobie teksturę na inną
Liczę na pomoc!
Ja w modelowaniu jestem jeszcze gorzej niż "zielony"
Próbowałem kiedyś przerzucić pliki .mat i .dds z jednej naczepy do drugiej ale to był głupi pomysł
(30/09/2017 10:41 PM)OxPamider napisał(a): [ -> ]Ja w modelowaniu jestem jeszcze gorzej niż "zielony" Próbowałem kiedyś przerzucić pliki .mat i .dds z jednej naczepy do drugiej ale to był głupi pomysł
To nie przerzucasz. Tylko przez program zmodeler 3 wyciagasz model tego chlapacza co ja Ci wyslalem i potem zapisujesz. Nastepnie dodajesz ten model do tej naczepy co chcesz i potem w plikach tej naczepy musisz wrzucic pliki dds z tamtej naczepy odpowiedzialne od chlapacza i dziala.
(30/09/2017 11:57 PM)mrdziurex69 napisał(a): [ -> ] (30/09/2017 10:41 PM)OxPamider napisał(a): [ -> ]Ja w modelowaniu jestem jeszcze gorzej niż "zielony" Próbowałem kiedyś przerzucić pliki .mat i .dds z jednej naczepy do drugiej ale to był głupi pomysł
To nie przerzucasz. Tylko przez program zmodeler 3 wyciagasz model tego chlapacza co ja Ci wyslalem i potem zapisujesz. Nastepnie dodajesz ten model do tej naczepy co chcesz i potem w plikach tej naczepy musisz wrzucic pliki dds z tamtej naczepy odpowiedzialne od chlapacza i dziala.
Po co mu to pisesz skoro OxPamider pisze ci, że nie potrafi zmodelera?
(01/10/2017 08:02 AM)kazan1234 napisał(a): [ -> ] (30/09/2017 11:57 PM)mrdziurex69 napisał(a): [ -> ] (30/09/2017 10:41 PM)OxPamider napisał(a): [ -> ]Ja w modelowaniu jestem jeszcze gorzej niż "zielony" Próbowałem kiedyś przerzucić pliki .mat i .dds z jednej naczepy do drugiej ale to był głupi pomysł